Gyógyszer interakció

Tisztelt Dr. Bodnár Edina! A következő kérdéssel fordulok Önhöz. Írtak fel számomra DOXYCYCLIN AL 100 gyógyszert bőrproblémára. Rendszeresen szedett gyógyszerem a Micardis 40 mg. Ez a két gyógyszer szedhető-e együtt? Megtisztelő válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza Gyógyszer témában

Igen, nyugodtan szedheti együtt a két gyógyszert.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2019. január 24., 20:43; Megválaszolva: 2019. január 30., 18:08
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Borszin elvaltozas, borpir
Tisztelt Doktorno! Kulfoldrol irok, ezert is fordultam eme lehetoseghez, es a kovetkezo kerdesem lenne. Fogfajas miatt az elmult 4 napban intenziven szedtem...
Bőrelváltozás kézfejen
Tisztelt Doktornő! Kérem nézze meg a csatolt képet a kézfejemen található elváltozásról! Ez vajon gomba, vagy valami más? Mivel...
Vénagyulladás
Tisztelt érsebész orvos Rendszeresen kapok kemoterápiát fluorouracillal, van benne 48 órás infuziós pumpa is. A infuziós branül környékén...
Pattanás a herezacskón
Tisztelt Doktornő! A herezacskómon kb. rizsszemnyi sárga színű "pattanás" jelent meg mostanában. Kb. 2 hete vettem észre,nem fáj,nem...
COVID utáni hajhullás
Lányomat kórházban kezelték COVID-dal febr 22-március 3 között, elég erős tüdőgyulladással, ahol Remdesivir gyógyszert és oxigént is kapott, de...