Szenvedés

Tisztelt Doktornő! 3, 5 éve szenvedek egy "ismeretlen" bőrbetegségben. Úgy kezdődött hogy a fenekem felett elkezdett kipattogni, majd viszketni. Fél évig halasztottam mire elmentem vele orvoshoz. Ott kaptam rá szteroidos kenőcsöket, amik enyhítették és lassan egy rövid időre elmúlt. (3-4 hétre kb) Ezután sógorostul jött a baj. Újabb pár hónap alatt test szerte: Lábfej, boka, vádlik, sípcsontok, Külső combok, belső combok, segg, herezacskó, kézfej, ujjak, könyökök, alkarok, belsőfelkar, külső felkar, egy - két folt az oldalamon..... Ezek addig elfajultak, hogy nedvedzenek, és nem múlnak el semmitől. Kipróbáltam rengeteg allergia gyógyszert, szteroidos gyógyszert külföldről behozott gyógyszert, antibiotikumokat, nyugtatók és még rengeteg mást amit felírtak.. Adtak rengeteg készítős, nem készítős kenőcsöt, ecsetelőt. De egyik sem használt.. Eljártam rengeteg vérvételre, kivizsgálásra, (gócvizsgálatokra: Fül-Orr gégészet, fogászat..) de ott sem találtak semmit. Közben felmerült, hogy lisztérzékeny vagyok. Diétáztam, elmentem gyomortükrözésre, de negatív lett az is. Egyetlen egy módszert találtak, amivel enyhítik 1-2 hétre a tüneteket, az pedig a diprophos injekció volt. Ezt kb 2 éve kapom 3-4 heti rendszerességgel. Sajnos ez csak tüneti kezelés, és az ok nincs meg. Folyamatosan visszajön viszketve, csalánkiütés szerűen. Először sebesedik, aztán viszket. Álmomban is kivakarom tudat alatt. A legrosszabb a herezacskóm, mert az kezd el nedvedzeni szinte a leghamarabb.. Utána pedig elviselhetetlen az élet. Pszichikai okokra is fogták, ebben én is egyetértettem, mivel kicsit zaklatott típus vagyok, és történtek évekkel ezelőtt olyan dolgok, amiket ezek szerint még lélekben nem tudtam feldolgozni. Viszont csak erre nem tudom alapozni. 8-10 orvos nem tudott semmit mondani rá sajnos, ezért kérem az ön segítségét. Köszönöm szépen, a meghallgatást, válaszát várom. Üdvözlettel: Balázs

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza urticaria témában

A felsoroltakon kívül gomba, féregfertőzés, ételallergia is okozhatja. Ha csalánkiütése van, akkor az lehet autoimmun is, társulhat pajzsmirigybetegséggel, mely magyarázhatja a zaklatottságát. Ebben az esetben cyclosporin gyógyszert szedését javaslom.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. január 13., 10:37; Megválaszolva: 2015. január 14., 18:09
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Rózsa hámlás
Üdv Doktornő! A kislányomon 6-hete kezdődtek a piros kiütések,először a mellkasán,törzsén volt 10db,utána széterjedt a lábára és kezére...
Kiütések a végtagjaimon
Üdvözlöm! Nagyjából egy héttel ezelőtt kezdtem apró, rendkívül viszkető kiütéseket felfedezni a lábfejemen. Azóta határozottan nőtt a...
Vissza-visszatérő kiütés
Tisztelt doktor nő! Szinte minden este előjön pirosság, szétpukkanó pici fehér hólyagok az arcomon. Egy éve már kezeltek ekcémával, szteroid...
Grover-kór
Kedves Edina! A Grover-kórra van valami krém vagy gyógyszer, ami elmulasztja ezeket a piros pöttyöket? Előre is köszönöm a válaszát.
Viszkető iütések
Tisztelt Doktornő! Pár hónapja jelentek meg rajtam (főleg csukló, boka, kézfej tájékon) a képen csatolt, kb 0,5-2 cm nagyságú kiütések....