Hajhullás tartóssá válása

Jó napot kívánok! 2013 őszében elkezdett hullani a hajam, ami eleinte nem aggasztott, mivel ekkortájt minden évben több hajam kihullott a szokásosnál. Viszont most tartósabban megmaradt a hajhullás, és jelentősen lecsökkent a hajam össztömege. Elkezdtem szedni egy vitamint(Vita Crystal, 84M Trace Minerals), amit ajánlottak, de nem használt túl sokat. Elmentem vérvételre, ahol nagylabort kértem (pajzsmirigy vizsgálattal együtt), de azt mondták, hogy minden értékem rendben van, vitaminokban sincs hiány a szervezetemben. Majd bejelentkeztem egy mikroszkópos hajvizsgálatra. Sok fakóbb, élettelennek tűnő hajszál látszott a képeken. A hajhagymákat is megvizsgálták, és azt mondták, túl sok rajta a faggyú, talán a faggyúmirigy túltermelése lehet a probléma. Nyugtató, zsírosodást csökkentő hatású gyógynövénysampont, és hajszeszt ajánlottak. Mióta ezeket használom, napközben valóban lecsökkent a hajhullás, viszont egy-egy hajmosás alkalmával, a hajam jelenlegi tömegéhez viszonyítva még mindig elég sok kihullik, és azóta is azt tapasztalom, hogy inkább vékonyodik, nem pedig erősödik, vastagodik.Kiskorom óta nagyon egészséges, vastag, hosszú hajam volt, ezért sem értem miért alakult most ez ki. Sokan ráfogják arra, hogy a stressz miatt van, mivel rengeteget tanulok az egyetemen, de szerintem én nem idegeskedem annyit, hogy ekkora kihatása legyen. Tudnának-e nekem egyéb okot mondani, illetve megoldást a problémámra? Nagyon szeretnék néhány tanácsot kapni arra, hogy mivel próbálkozhatnék még. Segítségüket előre is nagyon köszönöm! Tisztelettel: Brigitta

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a hajhullás témában

Tisztelt Kérdező! A hajhullás után hosszabb idő szükséges míg a hajzat regenerálódik, így azt javaslom legyen türelemmel, ha a háttérben semmilyen okot nem találtak (gondolom góckutatás is történt: fogászat, gégészet, nőgyógyászat) akkor nagy valószínűséggel idővel vissza fog állni a haj régi sűrűsége, vastagsága. A stressz természetesen állhat okként a háttérben. Gyógyszertárban kapható (pl.Plantour, Forcapil) vitaminkomplexek további szedése biztosan segíti a regenerációt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2014. május 17., 16:09; Megválaszolva: 2014. május 18., 11:38
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Mi lehet az?
Üdvözlöm. Adott egy féloldali bénult beteg. A fülön megjelent egy dudor. ( képet csatoltam). Ez a dudor néha fáj, de van amikor azon fekszik....
Hámló mellbimbó - Paget kór?
Kedves doktornő, Már harmadig napja arra ébredek fel, hogy mindktét mellemen körbe a mellbimbó udvar körül elkezdett hámlani a bőr. Aztán a nap...
Kiütések az arcon
Tisztelt Doktornő! Felső légúti vírusos fertőzésem van és az arcomon 2 napja apró piros kiütések, fehér, gennyes, hólyagszerű közép résszel...