Terbisil szedése

Kedves Bőrgyógyász! Nagyon régóta küzdök lábköröm gombával. Az elmúlt évben már szedtem terbisil tablettát, kivizsgáláson voltam mindenem rendben van, megismételhető a kúra? Most neolaqot használok, de a nyáron szeretném lakkozni a körmöm, mert nagyon csúnyák, ezért gondoltam, hogy ebben az időszakban jó lenne ha újra szedhetném a gyógyszert.. Köszönettel: Ágnes

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tóth Gyöngyi válasza a körömgomba témában

Tisztelt Kérdező! Amennyiben a laborvizsgálat során nem volt eltérés és az előző kúra után egy hosszabb szünet pl. fél év kimaradt, a kúra megismételhető, amennyiben van értelme (tehát ha az előző alkalommal használt). Ha nem segített a tavalyi gyógyszerszedés, akkor érdemes más gombaellenes tablettát szedni, mely természetesen bőrgyógyászati szakvizsgálathoz kötött.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. május 14., 11:13; Megválaszolva: 2014. május 16., 13:26
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...