intim gyanta utáni bőr irritáció

Tisztelt Doktor úr/Doktornő! Körülbelül 3 hónapja itthon intim gyantát végeztem magamon. Kevés volt a gyanta, ezért többször áthúztam rajta a csíkot. Másnap a gyanta után erős gyulladás jelentkezett, az elmúlt pár nap alatt, viszont azóta is ilyen barnás elszíneződés van a bőrömön. A gyantázás miatt jelentkezett és nagyon zavar. Mit javasol, hogy kezeljem? El múlik ez? Csatoltam hozzá egy képet, hogy lássa.Bár a képen nem látszik annyira, mint valójában, azért észrevehető a változás. Előre is köszönöm a választ!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Stehlich Gábor válasza a gyantázás témában

Tisztelt Kérdező! A gyulladás után, mint maradvány tünet jelentkezhet barnás elszíneződés.Ez lassan fog halványodni. Tisztelettel. Stehlich Gábor

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Stehlich Gábor
Dr. Stehlich Gábor Bőrgyógyász, kozmetológus, allergológus
Kérdés: 2014. május 07., 09:52; Megválaszolva: 2014. május 19., 06:58
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Hámló mellbimbó - Paget kór?
Kedves doktornő, Már harmadig napja arra ébredek fel, hogy mindktét mellemen körbe a mellbimbó udvar körül elkezdett hámlani a bőr. Aztán a nap...
Kiütések az arcon
Tisztelt Doktornő! Felső légúti vírusos fertőzésem van és az arcomon 2 napja apró piros kiütések, fehér, gennyes, hólyagszerű közép résszel...
Kinyomhatatlan pattanás
Kedves Doktornő! Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy pár hete az orrom mellett, az arcom bal oldalán megjelent egy pattanásszerű bőrhiba...
Hpv szemölcs
Tisztelt Doktornő! Év elején pár db HPV nemi szemölcsöt távolítottak el rólam egy magánklinikán, lézeres eljárással. Sajnos ismét előjött...
Bőrbetegség
Tisztelt Doktornő! Mellkasom közepén,hímvessző körül és a herék mentén körül időről időre megjelennek piros viszkető foltok.Ezek szőrrel...