• Nassolás témájú cikkek

        Több mint TestŐr
        Sokan azt gondolják, hogy az egészséges táplálkozásba nem fér bele a nassolás. Pedig egészséges összetevőkkel, cukormentesen is elkészíthető a legtöbb finomság. Egy süteménynél a tészta kiváltható cukormentes, rostdús keksszel, a krémet pedig egészséges édesítőszerrel - például sztíviával - is lehet édesíteni. A cukorfogyasztás csökkentésére nem csak a cukorbetegeknek és a fogyni vágyóknak kell odafigyelniük, hiszen már azzal sokat tehetünk az egészségünkért, ha a cukrot kivonjuk a táplálkozásunkból.
        Több mint TestŐr
        Ági elképzelhetetlennek tartja, hogy egy fogyókúrába ne férjen bele a nassolás. Számára az étvágycsökkentés vált be és így a fogyókúra alatt is szinte ugyanazokat fogyasztja, csak mindenből sokkal kevesebbet.
        Több mint TestŐr
        A bajor perec egy közkedvelt sörkorcsolya. A titka nem az összetevőkben rejlik, hanem hogy a sütés előtt forró, szódabikarbónás vízbe merítik, ezután sózzák és így kerül a perec a sütőbe.
        WEBBeteg - Irinyi-Barta Tünde, okleveles táplálkozástudományi szakember
        Együnk naponta ötször - így szólnak az ajánlások. A 3 főétkezés - reggeli, ebéd, vacsora - közé tízórai és uzsonna beiktatása is javasolt. Ezek lehetnek gyümölcsök, zöldségek, tejtermékek, gabonafélék, édes vagy sós rágcsálnivalók. A nassolásra szánt falatok akkor egészségesek, ha kevés hozzáadott cukrot és sót tartalmaznak, valamint viszonylag alacsony a kalóriatartalmuk, és magas a rosttartalmuk.
        Több mint TestŐr
        A gyerekek táplálkozásából nehéz kivonni az édességet, ezért érdemes a pozitív alternatívát választani. Fontos lenne, hogy a vásárlók tudatosan vásároljanak és a feltüntetett összetevőket is elolvassák. Például a kekszekből is léteznek már rostdús, egészséges ropogtatnivalók, amiknél a cukorpótlásra is odafigyeltek.
        WEBBeteg - Dr. Csuth Ágnes, családorvos
        Sokan a napi három főétkezés között éhségüket nassolással, édességekkel csillapítják, ahelyett, hogy egészséges ételeket tartalmazó tízórait és uzsonnát fogyasztanának. Azonban egyre szélesebb körben válik ismertté, hogy az egészséges táplálkozás milyen fontos szerepet tölt be az egészség megőrzésében.
        WEBBeteg - Dr. Csuth Ágnes, családorvos
        Ki ne látott volna iskolai büféknél kígyózó sorokat? A gyerekek imádnak nassolni, de jól is teszik, hiszen kisebb térfogatú gyomruk lévén naponta többször kell kalóriát magukhoz venni, hogy kielégítse szervezetük a magas energiaszükségletet.
        Több mint TestŐr
        Megmutatja, hogy fogyókúrakor mit lehet enni, és mitől óvakodjunk. Alma azt is hangsúlyozta, hogy ne kúraszerűen fogyókúrázzunk, inkább az életmód-változtatást javasolja. Ilyenkor a mozgás és a tudatos táplálkozás mellett a nassolás is belefér, ha abból az egészséges alternatívákat választjuk.
        WEBBeteg - Cs. K., fordító, Lektorálta: Dr. Ujj Zsófia, belgyógyász, hematológus
        Hízás nélkül túl lenni a karácsonyon? Első hallásra szinte lehetetlennek tűnik, pedig lehetséges! Nyugodtan ehet a bejgliből, ha közben nem feledkezik meg a céljáról.
        Lifestyle Communications
        A táplálkozási napló rendszeres vezetése rengeteg fontos dologra rávilágít, ami segíthet abban, hogy végre leadjuk a plusz kilókat és egészségesebben éljünk! Dr. Gajdács Ágnes obezitológus szakorvos szerint azonban az is fontos, hogy megkülönböztessük a kis étkezéseket a nassolástól! De hogyan is tehetjük ezt meg?
        A lista folytatódik a következő oldalon, kérjük lapozzon!