• Gyomorhurut témájú cikkek

        WEBBeteg - Dr. Ujj Zsófia Ágnes, belgyógyász, hematológus
        A gyomorhurut (gastritis) a gyomor nyálkahártyájának gyulladásos folyamatát jelenti. Hátterében több kiváltó ok is állhat. A köznyelvben a gyomorhurut kifejezést legtöbbször hasfájásra, a gyomor tájékán jelentkező, krónikusan fellépő diszkomfortérzésre, étvágytalanságra használják.
        Orvos valaszol - Dr. Plósz János
        Tisztelt Doktorúr! Az alábbi gyomorbiopsia eredményéről szeretném kérdezni. - aktivitási jeleket is mutató közepes fokú idült interstitialis gyulladás secunder nyiroktüszőkkel,erős Helicobacter fertőzéssel.Hámdysplasia...
        Orvos valaszol - Dr. Plósz János
        Tisztelt Doktor Úr, 1 hónapig folyamatosan hányingerem volt,alig tudtam par falatot enni mielőtt eljutottam a gyomortukrozesre,ahol ez lett az eredmény.Szovettani meg a mai napig nem érkezett meg,így tartom a komoly diétát amit...
        Orvos valaszol - Dr. Plósz János
        Tisztelt Doktor Úr! Az utóbbi pár hónapban gyakran fájt a gyomrom, evés után sokat böfögtem és krákogtam. Elmentem gyomortükrözésre, ahol a következő eredmény született. Ép nyelőcső, cardia a corpus nykh vaskos hyperaemiás...
        Orvos valaszol - Dr. Pászthory Erzsébet
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Azért fordulok Önhöz, mert engem is elért a családot sújtó hányós vírus. Ez önmagában még nem lenne túl nagy gond, de az a baj, hogy rajtam sokkal erősebben és visszamaradt valami. Úgy kezdődött...
        Orvos valaszol - Dr. Szigeti Nóra
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Egy évvel ezelőtt kezdődtek gyomor problémáim (yomorégés, teltségérzés). Akkor a háziorvos Nolpazát írt fel, ami többnyire használt, kb. fél évig szedtem. Miután abbahagytam a gyógyszerszedést újra...
        Orvos valaszol - Dr. Plósz János
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Panaszaim február hónap elején kezdődtek. Gyomortáji maró érzés, mely evés után enyhűlt, valamint enyhe hányinger, teltségérzet. Háziorvosom napi 1x20 mg rabeprazol szedését írta elő. Panaszaim...