• szívritmus zavarok



        Vannak, akik nagyon ijesztőnek érzik a szívritmuszavart (arrhythmia), mások nem is érzékelik. A tünetek ugyanis nagyon változatosak és eltérőek lehetnek.

        A fórumban írottak nem képezik a WEBBeteg orvosi tartalmának részét, azok igazság- és valóságtartalmáért portálunk felelősséget nem vállal. Orvos szakértőinknek szánt kérdését ne itt, hanem az Orvos válaszol rovatban tegye fel!

        Szia Evita!

        Hozzászóló:andy, 2009-03-23 13:25
        Igen voltam már többször is vérvételen,és a pajzsmirigyemmel minden rendben a vérképem alapján.Viszont kimondottan pajzsmirigy vizsgálaton még nem voltam,- bevallom már én is utána olvastam,hogy az is okozhat ilyen tüneteket-,viszont nem tudom merre induljak el,mert beutalót nem kaptam,az orvosom szerint nem szükséges,mert szerinte a stressz okozza nálam a ritmuszavarokat.Hiába mondtam,hogy előbb jön a szívdobogás utána az aggodalom...Azért lehet egy próbát megérne.Esetleg,ha ha tudnál tanácsot adni,hogy hol végeznek ilyen vizsgálatot azt megköszönném.Szép napot!

        Szívritmus zavarok

        Hozzászóló:arpad l, 2009-03-19 14:02
        Szia!A vérnyomásom rendben van,igaz a ritmuszavarok alatt még nem mértem,a tartamuk rövidsége miatt nehéz lenne megoldani.Egy biztos,ha hidegfront közeledik és még messze,mondjuk Franciaország felett van,a szivem bejelzi.Még egy dolgot megfigyeltem.Ha több napon keresztül nem tudom kialudni magamat,nagyobb az esély,hogy bezavar a szivem.A kipihent állapotom befolyásolja a hidegfronti érzékenységemet.Gyógyszert nem szedek,de megpróbálok a lahetőségekhez képest vigyázni magamra és neked is azt tanácsolom.Valószinü,hogy mindkettőnk baja idegi erededetü.Szintén jó egészséget kívánok!

        ritmuszavar

        Hozzászóló:Ilike, 2009-03-19 09:07
        Válasz erre: arpad l, 2009-03-19 14:02
        Szia! Észreveszem, ha front van,csak én azt figyeltem meg, inkább eső előtt,vagy ha melegfront jön, akkor kezd összevissza kalimpálni. A hidegfrontnál a bal mellkasomnál érzek egy-egy nagyon rövid ideig tartó szúró fájdalmat.Egyébként nekem se állapítottak meg semmikomoly bajt,igaz, hogy a vérnyomásomra szedek gyógyszert 4 éve.Gopten mite kapszulát, napi 1-et és lokrent, egy negyed szemet, mert a fél szem nagyon leviszi a pulzusomat,na meg 1 szem rudotelt.Csináltak EKG-t,ultrahangot,volt rajtam 24 órás vérnyomásmérő és annak az eredménye125/75 volt.Van rá eset, hogy kiugrik a vérnyomásom, akkor nagyon rosszul érzem magam,mert 170/100 ig is felmegy de van úgy, hogy hónapokig minden rendben,akkor átlagban olyan110/70---135/83 között mozog. neked a vérnyomásod rendben a ritmuszavarok ellenére is? Jó egészséget kívánok !

        ritmuszavar

        Hozzászóló:Ilike, 2009-03-19 08:52
        Szia! Igen, az orvosom első dolga az volt, hogy elküldött vérvételre. A pajzsmirigyemmel minden rendben. A változó korral magyarázta, hogy az is okozhatja.Én is inkább azt veszem észre, hogy az időjárás változás is befolyásolja.Szia és legyen szép napod:-)

        Szivritmus zavarok

        Hozzászóló:arpad l, 2009-03-18 19:27
        Válasz erre: Ilike, 2009-03-19 09:07
        Már kb.30 éve élek az általad leírt szivritmus zavarokkal.Túlhajszolt,idegileg túlfeszitett időszak után jelentkezett először.Voltam vizsgálaton,ahol megállapították,hogy a szivemnek nincs semmi baja.Viszont teljes biztonsággal mefigyeltem,hogy a hidegfrontok érkezése elött jelentkezik.Ha elkezdődik,mély levegőt kell venni és hamarabb vége lesz.

        Szia Andy.

        Hozzászóló:EVITA, 2009-03-17 17:53
        Válasz erre: andy, 2009-03-23 13:25
        Voltál már pajzsmirigy vizsgálaton? Lehet hogy az okozza a sziv bedobogást. Üdv. Evita.

        ritmuszavar

        Hozzászóló:Ilike, 2009-03-16 14:59
        Válasz erre: lasaguilas, 2009-05-29 02:28
        Sziasztok! Én is érzek időnként ilyen ritmuszavart.A vérnyomásom olyankor jó,de a szívem szalad,majd úgy érzem kihagy egy párat,aztán újra kezdi.Amikor érzek egy hirtelen nagy dobbanást, már tudom,hogy ez jön utána. Egy idő után magától elmúlik. Az érdekes a dologban, hogy inkább már olyankor jön elő, mikor pihenek. Van úgy, hogy 1 héten keresztül minden nap,de nem állandó jelleggel,és van amikor hetekig semmi.Az orvosom azt mondta,kapjak be egy rudotelt,ami feszültség oldó.Hiába mondom neki, hogy nem vagyok én olyankor ideges,vagy feszült.Napi 1 szemet szedek, de igy is előjön ugyan úgy. Az este a legrosszabb, sokszor érzem úgy, hogy félek elaludni, szól a tv,nézem aztán van mikor az éjszaka közepén felébredek, a szemüveg a szememen.Utána alszok tovább,megszűnik az a halálfélelem.Kb 4-5 éve van ez a panaszom.Szívesen veszem én is a hozzászólásokat, segítsünk így is egymáson. Jó egészséget mindenkinek..

        rizmuszavar

        Hozzászóló:andy, 2009-03-16 10:25
        Válasz erre: EVITA, 2009-03-17 17:53
        Sziasztok! Én már 3 éve érzem,hogy időnként furcsán dobog a szívem.Olyan,mintha kihagyna,és utána plusz dobbanásokkal be akarná pótolni.Ezek nagyobb dobbanások.Vannak hónapok mikor minden rendbe van,és ha elkezdi,akkor pedig hetekig csinálja.Ezekben az időszakokban főként akkor érzem,mikor pihenek.Ilyenkor aludni sem tudok nyugodtan,mert mindig a pulzusomat figyelem.Voltam többször is kivizsgáláson,több orvosnál is,és mindenhol azt mondták,hogy pszihés eredetű.Magnéziumot,és B6 vitamint javasoltak.Mikor újra érzem,akkor szedem egy darabig,miután elmúlik csökkentem,majd abbahagyom,azt,hogy mi idézi elő nem tudom,de nagyon meg tud rémíteni.Most egy ismerősöm az agykontrollt javasolta,próbálgatom,a pozitív gondolkodás biztosan segít.Minden tanácsot szívesen fogadok,ha valaki tud hozzászólni a problémámhoz kérem írjon!Jó egészséget kívánok mindenkinek!

        szív ritmuszavar

        Hozzászóló:Brigusz, 2009-02-11 09:59
        Sziasztok! Nekem is volt(néha most is van),szívritmuszavarom.Szedten a Betalok-ot,a Betalok Zok-ot,a Preduktált.Aztán egyszer csak semmi nem használt,össze-vissza vert a szívem és bár hihetetlennek hangzik,de napi kb.600 ritmus kihagyásom volt.Teljesen pánikba estem azt hittem meg fogok halni,nagyon dúrva volt a helyzet.Mire kiderült nagy sokára ,hogy annyira kevés volt a vas a szervezetemben,hogy szinte nem is volt.Ettől pedig lehet súlyos szív ritmuszavar.Ezért mindenkinek ajánlom,ha nem találnak szervi problémát,akkor csináltasson vérképet,hátha a vas hiány az oka.( Azt viszont nem tudom,a kardiológusom,miért nem küldött el vérvételre,miért egy másik betegségem kapcsán derült erre fény.)Ha vas hiány a ritmuszavar oka,akkor azon csak 4 hónapos vaskúra segít. Mindenkinek jó egészséget kívánok.

        Help!

        Hozzászóló:Nbee, 2009-02-11 02:01
        Válasz erre: Brigusz, 2009-02-11 09:59
        Hello! 25eves srac vagyok. Reggel ugy ebredtem h 1000-rel ver a szivem. Megmértem vérnyomás mérovel 123/110 lett. tobbszor is megmértem és hasonlo eredményeket kaptam, hogy a pulzusom majdnem annyi volt mint a várnyomásom. Kb.egy orát zakatolt, azt vártam h mindjárt torténik velem valami rossz, de egyszer csak lecsillapodott. Sose volt ilyen bajom! Néha ossze-vissza kalimpál egyet-kettot a szivem de az ritka meg 3-4másodpercnél tovább nem tart. Ha valaki tud valamit hozzászolni, irjon! koszonom!!