• szívritmus zavarok



        Vannak, akik nagyon ijesztőnek érzik a szívritmuszavart (arrhythmia), mások nem is érzékelik. A tünetek ugyanis nagyon változatosak és eltérőek lehetnek.

        A fórumban írottak nem képezik a WEBBeteg orvosi tartalmának részét, azok igazság- és valóságtartalmáért portálunk felelősséget nem vállal. Orvos szakértőinknek szánt kérdését ne itt, hanem az Orvos válaszol rovatban tegye fel!

        válasz

        Hozzászóló:Katka, 2009-06-10 07:11
        Nem dohányzom és még a koleszterin szintem is a béka feneke alatt van (meg is kérdezte az orvos hogy vegetáriánus vagyok-e, én meg fel voltam háborodva, hogy dehogy..)De köszönöm a bíztató szavakat.Neked meg akkor jobbulást, és én meg azt kívánom, hogy ne legyen rosszabb az állapotod.

        Válasz

        Hozzászóló:Lavyrle, 2009-06-09 18:14
        Válasz erre: andi68, 2009-07-01 12:58
        Szia!Az jó hir,hogy mindent rendben találtak!Nem vagyok orvos,nekem komolyabb,megállapitott bajom van,én legalább tudom mi van velem.Lehet,hogy tényleg csak a stressz az oka.A Frontinról nincs jó véleményem!Viszont amikor nekem kezdődtek ezek a bajok,én Rudotelt kaptam,és nagyon jó volt.Azóta is szedem néha.Mondjuk,ha cigizel,az sem tesz jót a szivednek.Kivánom,hogy gyógyulj meg,és hidd el,az jó hir,ha az orvosok nem találtak semmit!

        válasz

        Hozzászóló:Katka, 2009-06-09 08:09
        Válasz erre: Andrea, 2009-07-13 10:51
        SZia!25 vagyok és nézték a pajzsmirigyem is, azzal is minden rendben...próbálkoztam nyugtatóval (frontin) az sem segített.a szívem attól még ugyanúgy kalapált...persze, tudom, hogy a stressz meg minden, de valami közérzetjavítás rám férne...bár tudom, hogy sokaknak van ilyen panasza, csak nekem az a bajom, hogy annyira bepánikoltam, hogy komolya baj, hogy minden pillanatba azt hiszem, hogy itt a vég...köszi a választ.

        Vélemény

        Hozzászóló:Lavyrle, 2009-06-08 19:48
        Válasz erre: Katka, 2009-06-09 08:09
        Szia!Nem irtad,hány éves vagy?Nézték a pajzsmirigyedet?Az is okozhat ilyen panaszokat.De lehet,hogy csak a stressztől van.Esetleg enyhe nyugtatóval próbálkozhatsz,hátha segit.

        szívritmuszavar

        Hozzászóló:Katka, 2009-06-08 09:41
        Válasz erre: Lavyrle, 2009-06-08 19:48
        Sziasztok!az én gondom a következő, nekem is egy nagyon stresszes időszak után jelentkezett a ritmuszavar.A pulzusom az egekben volt, szinte alig aludtam 2 hónapig, mert délelőtt és éjszaka egyfolytába ezrrel ment a szivem. Kardiológián gyógyszert kaptam, ami karban tartja a pulzusom, tehát azzal minden rendben most már. Viszont azóta is érzek furcsa dobbanásokat, mintha egy nagyot dobbana, vagy mintha valami görcs összehúzná és utána kihagy. Persze a kivizsgálás szerint semmi szervi bajom nincs. Viszont ezek az érzések nagyon kellemetlenek és ez naponta többször előfordul. Ti is éreztek hasonlókat?És hogy lehet ezeket lekűzdeni, vagy ez már pusztán idegi alapú?Mert amíg a vizsgálatokra vártam (másfél hónapot a szív ultrahangra) teljesen bestresszeltem, hogy valami komoly bajom van és azóta se sikerült teljesen megnyugodnom. Ti milyen technikákat alkalmaztok, hogy kivédjétek ezeket a bedobbanásokat"?Nyugodjak meg, hogy ez csak átmeneti és a stressztől van?köszi a válaszokat

        Wpw szindróma

        Hozzászóló:Lavyrle, 2009-06-05 18:56
        Üdvözlök mindenkit!Abban a reményben irok,hátha van valaki,akinek hasonló baja van.Wpw-s beteg vagyok,időközben kialakult balszár blokkal.Évek óta gyógyszereket szedek,de az orvos elektrofiziológiás vizsgálatot javasolt,amitől félek.Azt kérném,jelentkezzen ha valaki már átesett ilyen vizsgálaton!Köszi előre is.

        Zatisnak-ritmusról

        Hozzászóló:lasaguilas, 2009-05-29 02:28
        Szia! Hasonló "cípőben" járok én.Valami kihozza az emberből,vagy valami kimondatlan marad.Ettől lehetnek a szívritmus-zűrök.Nekem volt 2007.Karácsonyán (!) egy elég csúnya bokaműtétem és után 2 hónapra jelentkeztek a szívpanaszok.Először csak a beszúrások.Háziorvos: nyugtató-Frontin.Arról sikerült 3 hónap múlva leszoknom.Aztán kardiológiára mentem,Holter,Ekg.Semmi kóros-csak mitralis prolapsus enyhe. Szükség esetén Betaloc. Neked milyen gyakori a bedobbanás?Mennyi ideig tart?Beveszel ilyenkor valamit? Jó éjt!Most engem is a szép álmomból ébresztett a magas pulzus. Emma

        (élet)ritmus zavar

        Hozzászóló:zatis, 2009-04-27 08:20
        Sziasztok! Nekem akkor jelentkezik ha nem alszom eleget, és/vagy valami folyamatosan feszültségben próbál tartani. Az utóbbi időben elkezdtem relaxálni majd meditálni. Ilyenkor teljesen lenyugszom. Aztán ebben a feszült állapotban érdemes azt is megnézni mi okozza a feszültséget. Mert nem a hidegfront vagy valami más, hanem mi magunk. Valamiért nem a szívünk szerint cselekszünk, nem a szívünk útját járjuk.:) Javaslok két könyvet: Pósa Ferenc Betegség mint pótcselekvés, Thorwald Dethlefsen Út a teljességhez. Ha az ember igazán őszinte akar lenni magához akkor nagyon találó. A lassú egyenletes futás a másik megoldás, ami egyenletesen leterhel és megszünteti ezt a vibrálást belül. Ja és azt figyeltem meg, hogy amikor valamiért nagyon örülök mint egy gyerek a karácsonyi ajándéknak, akkor nincs ilyen félrezakatolás. Tehát szerintem minél több szeretet és örömszerzés is jó megoldás lehet. Üdv mindenkinek.

        ritmuszavar-hadak

        Hozzászóló:mes1, 2009-04-08 11:27
        Sziasztok! Nekem is egy stresszes időszak után jelentkezett először komolyan a ritmuszavar. A sürgősségin ismerős doktornő volt, ezért (és csak ezért) be is utalt szívultrahangra és 24 órás holterre. Persze mindenki a stresszre fogta. Az ultrahangon kiderült a mytralis prolapszus, mmegijedtem, de mivel a családon kb. minden női tagja ezzel ÉL, megnyugodtam. Felírták a betaloc-ot. Szedtem. Aztán a Holteren kiderült, éjszakai szívritmuszavarom van: AV-blok - tilos a betaloc. Megismételték a Holtert, most már pitvar-fibrilláció is volt. - Talán mégi kéne a betaloc. Gondoltam, hogy itt nem tudja a jobb kéz, mit csinál a bal, úgyhogy irány a neurológia. Innen beutaltak az alvás klinikára, ahol kiderült, van még egy nagyon ritka szívritmuszavarom, ami testhelyzet-változtatásra jön elő. De erről semmit nem tudnak. Rá kellett jönnöm, hogy vannak dolgok, amikről nem és döntök, és nem tudom befolyásolni. Valószínűleg még nagyon sok mindenről nem is tudok, ami az életemet veszélyezteti, és minden amit tehetek az, hogy elfogadom, és megpróbálok ezzel együtt teljes életet élni. Persze vannak félelmeeim: pl. mi lesz, ha majd gyereket akarok (még csak 23 vagyok) Szóval úgy döntöttem, szedem a magneB6-ot, sok vizet iszom (koffein tartalmú italok eliminálva:)), egészségesen táplálkozom, rendszeresen végzek dinamikus sportot és próbálok nyugodtan és boldogan élni. A legutóbbi Holternél már csak nagyon rövid ideig állt fenn a zavar. Ennek nagyon örültem :) Szóval én azt tapasztaltam, hogy a kiegyensúlyozott életnél nincs jobb orvosság! :) Remélem, ez a javuló tendencia marad :) Jó egészséget nektek! :)

        Légy szíves

        Hozzászóló:emoke, 2009-03-24 07:01
        az e-mail címemre írd le a készítmény nevét és egy pár sorban ha tájékoztatsz róla megköszönöm: [email protected] Köszönöm!