Péniszbe vazelin

Tisztelt Dr. Úr! Azzal a problémával fordulok önhöz hogy 2 éve sajnos vazelint fecskendeztem a péniszembe és mostanra a péniszem aljára gyűlt a vazelin és annyira feszes a bőr hogy kifehéredett a bőr s fekély szerű foltok vannak rajta ami eléggé fáj s a párommal sem tudok együtt lenni már mert a fájdalomtól lelankad érdeklődnék hogy térítésmentesen valahol megoldható lenne e egy műtét ami helyre hozná a hülyeségem válaszát előre is köszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Papos István válasza vazelin témában

Térítésmentesen sehol nem fogják elvégezni a műtétet, ez OEP rendelkezés, térítési díjat kell fizetni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 29., 23:20; Megválaszolva: 2016. január 30., 09:10
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Vazelin
Tisztelt dr. Ur tegnap toltotem vazelint a nemiszervembe kb 60 ml de elote is volt mar benne. De ma reggelre a bort nem tudam rajta felhuzni. Mivel oda szorult...
Pénisz gennyezés
Jó napot kívánok. Az lenne a kérdésem Én rakatam be vazelint a péniszembe, már vagy 3-4 éve, de ebből kifolyolag lett egy műtétem, kivették...
Lágyéksérv utáni herefájdalom
Jó Napot 3 hónapja volt egy jobb oldali lágyéksérv műtétem, háló beültetéssel. A jobb oldali herém azóta fáj ha hozzáérek és nem akar...
Megduzzadt herezacskó
Néhány napja az eredeti 2-3 szorosára megduzzadt a herezacskóm. Mivel nagyon kövér vagyok, a vastag comjaim miatt nagyon zavar a járásban, fekvésben....
Kérdésem:Hólyag tumor vagy a vese...
2018 11hóban egy háziorvos által kért vér vizelet vizsgálaton jött ki mikro hematúria a vizeletemben. Ekkor nem mondta a háziovosom hogy, foglalkoztak...