vazelines penis feltoltes

7 eve toltottem fel a penisem vazelinnel. Ani a legnagyobb problema hogy nehany napja csip a vizeletem. Naponta mosnom kell specialisan hogy ne legyen teljes fitymaszukuletem tehat a bor ala eleg sok tusfurdo kerul. Eddig ha csipett is, masnapra rendbe jott, most viszont nem.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Papos István válasza vizelet témában

Nyilvánvalóan gyulladás okozza a panaszokat, lehet, hogy a vazelin " vándorol" a húgycső felé. Mindenképpen urológiai vizsgálat javasolt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 06., 13:48; Megválaszolva: 2016. január 07., 09:22
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Mitől lehet?
Üdvözlöm. Egy férfi betegről lenne szó. Akinek 2 hete barna lett a vizelete. Sok folyadék hatására kitisztul. De ha kb 2 óra hosszáig nem iszik...
Szemcsés vizelet mire utalhat?
Kedves Doktor úr! Ma a vizeletemben kis sárgás színű vonalka alakú szemcséket láttam, és valami ugyanilyen színű nagyobb dolgot, egy kicsi gyűrt...
Gyulladás/fertőzés?
Kedves Dr úr/nő! Egy ideje alhasi/ágyéktáji fájdalmat érzek,vizeletem erősebb szagú/sötétebb. Vizelésnél és utána égő/csípő érzést...
Mikrovér a vizeletben
Folyamatos bal alhasi fájdalom, min. 2 hónapja mikrovér a vizeletben, mennyire normális ez? Két hónapja labor eredmény: vér és sok baktérium a...
Vizelet üledék
Tisztelt Doktor Úr! A laborvizsgalatom eredménye miatt kérdeznék öntől. A következő eredményt kaptam,nagy labor vizsgálaton voltam. Néhány...