Változások antidepresszáns után az emésztésben

Üdvözlöm! Olyan kérdésem lenne, hogy 3 gyógyszerváltáson (antidepresszáns) vagyok túl! Szorongással és depresszióval továbbá Hypochondria (Carcinophobia)-val kezelnek. A gyógyszerek óta rosszabbul érzem magam. Voltam ultrahangon az összes szervem telejesen egészséges, plusz a nyirokcsomók és a pajzsmirigyem is. Az utolsó gyógyszer óta amit egy hétig szedtem, de egy hónapja abbahagytam változás történt, nem érdekelnek úgy a dolgok állandóan aggódok. Enyhe émelygés (nagyon enyhe) ami hol van hol nincs a nap folyamán, továbbá a székletem lazább, de nem megy a hasam, ma reggel volt benne kemény is ami szintén színre egészséges volt a lágyabb része pedig világosabb barna. Vér és egyéb dolgok nincsenek benne. Hasam nem fáj, ez a panasz van meg az émelygés. Pszichés alapon lenne vagy indokolt lenne egy vastagbéltükrözés? Félek a vastagbél ráktól. Nincs családi hajlam, daganat is csak elvétve fordult elő. Ha esetleg megmondja mi az a pont amikor aggódnom kellene akkor megköszönném, mert 24 évesen a, székletem analizálni minden nap nem éppen kellemes. Köszönöm a segítséget előre is, Üdv.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza a belszervi tünetek témában

Tisztelt Kérdező, Arra sajnos nem tudok választ adni, hogy kell-e vastagbél tükrözést végeztetni. Ennek megválaszolására gasztroenterológus a megfelelő szakember. Arról azonban biztosíthatom, hogy - egy hónap elteltével, - már nem a gyógyszer okozza a tapasztalt tüneteket. Tehát, ha ezek fennállnak, akkor a kivizsgálások - pszichés vonalon is, - indokoltak. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. október 28., 11:08; Megválaszolva: 2020. november 01., 10:46
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Utazás közbeni rosszullét
Tisztelt Doktor Úr, Doktornő, Olyan tüneteim vannak, hogy főleg utazás közben elkap a rosszullét, hányingerem lesz, a torkomban és a gyomromban...
Nyugtató gyógyszer hatása
Tisztelt DoktornőDoktor Úr! Sajnos mindig is "aggódós" típus voltam, így szerintem az átlagnál érzékenyebb vagyok a stresszre, illetve nagyon...
Folyamatos légszomj,orrdugulás
Szép napot! Végső elkeseredettségemben fordulok Önökhöz.A problémám nagyjából egy éve kezdődött,egész napos légszomjal,csak ásításkor érzem...
Helex sr 0,5 mg
Tisztelt Doktornő! Jelenleg tartós hiánycikk a Xanax sr 0,5 mg tabletta. Évek óta este 1 darabot szedek pánikbetegségem miatt. Most ezt...
Neurológiai betegség
Tisztelt Doktornő! 31 éves vagyok, alapbetegség nélkül, legkisebb kislányom 4 hónapos múlt. Pár hete írtam Önnek lassan két hónapja kezdődő...