Talán a pánikbetegség?

Üdvözlöm. Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy korábban pánikbetegséggel kapcsolatosan gyógyszeres kezelést kaptam. Jelenleg is szedem még a gyógyszereket viszont kissebb dózisban. Esténként egykábult érzés fog el, mintha részeg lennék (5 éve egy csepp alkoholt nem ittam). Ha a szemeimet gyorsabban mozgatom egyik oldalról a másikra akkor lassabban dolgozza fel az agyam a dolgokat, illetve, mintha feledékenyebb is lennék. Pánikrohamjaim nem voltak már régóta, viszont a negatív gondolatok napi szinten a fejemben vannak. Nincs családi problémám, a munkám is kiváló, csak egyszerűen nem tudom hova tenni a dolgokat. Ennek fejében rendszeres a lábfejeim hideg érzete. Nyáron is téli zokniban járkálok. Voltam érsebészeten, de az értékem kitűnő lett. 2 éve voltam kardiológusnál is mivel mikor hazaköltöztünk gyanakodtam a szívemre, de ott is negatív lett az eredmény. Esetleg a pánikbetegség lehet, ami ráűlt a vállamra és az próbál rendszeresen lefele nyomni? Jelenleg egy manager szűrésen gondolkodom, hogy hátha ott kimutatnak valamit. A pánikbetegség kétségkívűl nehéz volt, halálfélelem, rázott a hideg éjszakánként stb stb. Kihez tudaék fordulni ilyen panaszokkal? Köszönöm a válaszát. Szép estét.

Dr. Pálvölgyi Rita válasza testi tünetek témában

Tisztelt Kérdező, A tünetek kivizsgálására elsősorban neurológus bevonását javasolnám. Emellett felhívnám a figyelmét, hogy az Alprazolan tartalmú készítményekhez idővel hozzászokik a szervezet., Amit a szemmozgásokkal kapcsolatban ír, azt többször tapasztaltam már gyógyszer elvonásos tünetként. Lehet, hogy a kialakult addikció okozta hiánytünetek lépnek fel a bevételt megelőző időszakban. Ezt tudja ellenőrizni, ha a gyógyszer bevételét követően enyhülnek, vagy megszűnnek a tünetek. Üdvözlettel.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
Megválaszolva: 2020. október 25.

Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség

Remegés, gyengeség
Tisztelt Doktornő! Az elmúlt hónapokban sok megpróbáltatáson, veszteségen mentem keresztül (halál, szakítás, postcovid, egyetemi végzés, munka stb.) Azt...
Antidepresszáns elhagyása
Üdvözlöm! 2 éve szedek Scippa 5mg-ot reggelente, szorongásra és pánikbetegségre. Viszont szeretném ezt most már elhagyni, egy természetesen gyógymódot...
Frontin, remegés, függőség?
T. Doktornő! Évek óta generalizált szorongás és agórafóbia betegségem van. Több hangulatjavítót kipróbáltam már. Az utóbbi évben azt tapasztalom, hogy az...
Szorongás, hangulatváltozások télen,...
Kedves Doktornő! Egy 19 éves egyetemista lány vagyok, és azt szeretném kérdezni, hogy mi lehet az oka annak, hogy minden télen már két éve (pontosabban...
Szorongás vagy szervi probléma?
Kedves Doktor Nő! A segítségét szeretném kérni. Többször írtam már, sajnos nem járok sikerrel. A kálváriám több, mint 2 hónapja kezdődött. Erős fejfájásom...
Nem látom az élet értelmét. Szorongok
Tisztelt doktor nő! Szorongok egyfolytában, ezért már nem aludtam majdnem 2 hete. Az a problémám, hogy nem látom miért lenne érdemes élnem (nem igazán...