Pánik

Tisztelt Dr.Nő/Úr!-meg fogadván a tanácsát miszerint:kb.10 éve szedek reggel 20 mg Citapramot és most 5 hónapja pedig Mirzatenből este 15 mg,de mellékhatásai voltak a Mirzatennek.Azt javasolta hogy a két gyógyszer egyidejülegi szedését nem tanácsolja.Ezért a Mirzatent csökkenteni kezdtem 15 mg-röl 5 Napig felére most pedig már csak a negyedét szedem.Ha teljesen el hagyom a Mirzatent elegendő lesz ismételten 20 mg Citapram a pánikrohamok ki védésére?A Mirzaten okozta mellékhatások csökkenőben.Ami érdekes hogy nem is vagyok már annyira feszült mióta kevesebb Mirzatent szedek,se tompa és álmos.A gondolataim azok amiket nehéz ki zárnom az életemből mert mindíg a szívrohamtól félek.Illetve a visszatérő rohamoktól.Bár mióta a Mirzatent szedtem nem volt,kivéve az elején amikor fel erősítette a Mirzaten a tüneteket.Viszont kb.10 évig fogta a Citapram is most az miért nem tudja,próbáltuk előtte annak az adagját emelni de mellékhatások jelentkeztek ha már 30 mg ot szedtem a Citaparamból.Igazából ez a félelem zavaró nehezen mozdulok ki e miatt itthonról, ez pedig azóta tart mióta a Mirzatennek át éltem az elején okozta mellékhatásait.Meg tudok ismét gyógyúlni és bátran közlekedni?Estére semmi bajom nincs meg szűnik mimden mint akit ki cseréltek!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza a gyógyszerváltás témában

Tisztelt Kérdező, Én megnézném, hogy alakul az állapota 20 mg Citaprammal. Lehet, hogy fenn tudja tartani a rohammentes állapotot. Az azonban jó lenne, ha próbálkozna a kimozdulással, közlekedéssel, mert ez egyre nehezebbé válhat. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. augusztus 16., 16:30; Megválaszolva: 2020. augusztus 25., 15:04
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Utazás közbeni rosszullét
Tisztelt Doktor Úr, Doktornő, Olyan tüneteim vannak, hogy főleg utazás közben elkap a rosszullét, hányingerem lesz, a torkomban és a gyomromban...
Nyugtató gyógyszer hatása
Tisztelt DoktornőDoktor Úr! Sajnos mindig is "aggódós" típus voltam, így szerintem az átlagnál érzékenyebb vagyok a stresszre, illetve nagyon...
Folyamatos légszomj,orrdugulás
Szép napot! Végső elkeseredettségemben fordulok Önökhöz.A problémám nagyjából egy éve kezdődött,egész napos légszomjal,csak ásításkor érzem...
Helex sr 0,5 mg
Tisztelt Doktornő! Jelenleg tartós hiánycikk a Xanax sr 0,5 mg tabletta. Évek óta este 1 darabot szedek pánikbetegségem miatt. Most ezt...