Pánik vagy depresszió!

Üdvözlöm!-olyan problémám van hogy kb.10 éven keresztül szedtem,szedek Citapram 20 mg gyógyszert,pánikbetegségre.Ami igen jól fogta is a pánikrohamokat és a szorongásom.Annyira jó volt hogy le csökkentettem napi 10 mg re sőtt volt hogy el felejtettem be venni a gyógyszert.De egy ideje újból elő jött a pánikrohamok sora,ez csak egy dologban nyilvánul meg mégpedig a szívinfarktustól való félelem.Nem tudom mennyire számító lehet hogy napi 3-4 Capuccinót fogyasztottam illetve néha Colát is.Ki újúlván ujra rendszeresen szedtem,szedem a Citapramot ami semmit sem ér.Erre a háziorvosom írt fel Mirzaten 15 mg.amit este kell be vennem.5 hónapja szedem a Mirzatent az állapotom egyre jobb tőle.Már nincs is annyi mellékhatása a Mirzatennek de ami zavaró hogy nagyon álmossá tesz napközben is és néha szédülés érzésem is van tőle.Ezeket biztosan a Mirzaten okozza mert előtte ilyen nem volt,sőt okozott homályos látást hirtelen izomrángásokat szédülést szájszárazságot de ezek szépen el tüntek.Ön szerint érdemes még szednem a Citapramot és a Mirzatent is együtt?A gondolataim és félelmeim kezelhetőbbek de még meg vannak.Vagy csak a Mirzatent szedjem?Illetve meg fog e szünni ez a fáradtság érzés és a szédelgés érzés?Elnézést hogy ilyen hosszúra sikerült a fogalmazás!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza a gyógyszerváltás témában

Tisztelt Kérdező, Az antidepresszánsok szedésekor jelentkezhetnek mellékhatások az első időkben, amik rendszerint elmúlnak lassan. Ha megmaradnak a mellékhatások, az a gyógyszercsökkentését, vagy cseréjét indokolja. A két gyógyszer egyidejű szedését nem javaslom, inkább egy gyógyszeradását megfelelő mennyiségben. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. augusztus 07., 16:33; Megválaszolva: 2020. augusztus 09., 12:02
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Miként szokjak le a Frontinról?
Tisztelt Dr nő! 15 évvel ezelőtt lányom 2éves volt azzal a panasszal fordultam orvoshoz, hogy úgy érztem össze vissza kalapál a szívem. Kiderült ez...
Daganat vagy más gond lehet?
Üdvözlöm doktornő! Az utóbbi hetekben,napokban szinte állandóan kicsit szédülök és napközben hol a fejem egyik részén hol a másik részén...
Alacsony pulzus
Üdvözlöm! Voltam kardiológiai kivizsgáláson, meg még egyéb máson is. Helyeztek fel Holter ekg-t is. Az orvos azt mondta, hogy nincs semmi baj, van...
Utazás közbeni rosszullét
Tisztelt Doktor Úr, Doktornő, Olyan tüneteim vannak, hogy főleg utazás közben elkap a rosszullét, hányingerem lesz, a torkomban és a gyomromban...
Nyugtató gyógyszer hatása
Tisztelt DoktornőDoktor Úr! Sajnos mindig is "aggódós" típus voltam, így szerintem az átlagnál érzékenyebb vagyok a stresszre, illetve nagyon...