• 5 hete nem bír enni lányom, ha valamit eszik azonnal kihányja, már a leves levét sem bírja

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tanácsát kérném,lányom 18,5 éves, pár éve pánikroham ami, depresszió ja van, most kB 2 hónapja került pszichológushoz, pszcihiáterhez, sajnos a helyzet miatt nehéz lépni, viszont 5 hete nem eszik szinte semmit, minden kijön belőle, leves leve sem marad benne, néha eszik valamit, de nem marad benne, mindennel próbálkoztunk, úgy ígérték 2 hét múlva felvennék egy terápiás központba, addig mit csináljunk? Köszönöm válaszát.

        Dr. Pálvölgyi Rita válasza a étkezési zavar témában

        Tisztelt Kérdező, Remélem, sikerült közben előrébb lépni a lánya ügyében. A hányásnak a lelki okon kívül sok más betegség is állhat a háttérben, ezért, - ha ez még nem történt meg, - ki kéne vizsgálni. Ha igazolt a lelki eredet, akkor átmenetileg rendszeres nyugtató szedését javaslom, ez enyhíthet a tüneteken. Emellett nagyon fontos, hogy nehogy kiszáradjon. Ha erre utaló jelek mutatkoznának, akkor ez indokolhat sürgősségi kórházi kezelést. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2020. április 20., 16:32; Megválaszolva: 2020. április 25., 21:42

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! 31 éves vagyok, alapbetegség nélkül, legkisebb kislányom 4 hónapos múlt. Pár hete írtam Önnek lassan két hónapja kezdődő problémáimról, melyek időrendben( szédülés, bizonytalanságérzet néha émelygéssel, pár napra...
        Üdvözlöm. Körülbelül 3 éve vannak panaszaim, van, hogy hónapokig jól vagyok, és van, hogy hónapokig rosszul, akár minden napomat megkeserítve. Először csalánkiütésem lett, kb fél évig pöttyös voltam, ami egy tüszős mandulagyulladás...
        Üdvözlöm. Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy korábban pánikbetegséggel kapcsolatosan gyógyszeres kezelést kaptam. Jelenleg is szedem még a gyógyszereket viszont kissebb dózisban. Esténként egykábult érzés fog el, mintha részeg lennék...
        Tisztelt Doktornő! Tudna nekem segiteni? Hónapok óta nem. Jól érzem magam lelkileg és testileg sem. Már reggel felkelek fáj a fejem, gyomoridegem van.Parommal vannak itthon konfliktusok,de ha megoldodik akkor se vagyok jobban. folyamatosan jár az...
        Kedves Doktornő! Régebben voltam pánikbeteg ami fulladás,mellkasfájdalom,karok zsibbadásában jelentkezett,nem kezelték semmivel mert nem mentem el phsziologushoz. Kb. Másfél hónapja kiderült hogy az ismerősömnek melldaganatot állapítottak...
        Tisztelt Doktornő! 2001-ben kezelt pszichiáter a szociális fóbiám miatt, ami abból áll, hogy hivatalos helyeken izzad és remeg a kezem ha alá kell írnom egy papírt, gyakran renegek és izzadok, szaporán veszem a levegőt, hevesen ver a szívem. A...
        Kedves Dóra! Nehèz idők utàn az èletvidámsàgom ellenère a szervezetem 3 honapja èjjeli pànikrohamokkal jelzett. Ezen el is kezdtünk itthon dolgozni de a rohamokat csak a Frontin 0.25ös tabletta nyomta el.Antidepit nem làttuk pszihologusommal...
        Üdvözlöm!-olyan kérdésem lenne hogy kb.10 éve szedek pánikbetegségre Citapram 20 mg tablettát.Az utóbbi időkben viszont újra elő jöttek a tüneteim a gyógyszer szedése mellett is.Ezért a Háziorvosom Mirzaten 15 mg írt fel mellé.Reggel 20...
        Tisztelt Dr.Nő/Úr!-meg fogadván a tanácsát miszerint:kb.10 éve szedek reggel 20 mg Citapramot és most 5 hónapja pedig Mirzatenből este 15 mg,de mellékhatásai voltak a Mirzatennek.Azt javasolta hogy a két gyógyszer egyidejülegi szedését nem...
        Üdvözlöm!-olyan problémám van hogy kb.10 éven keresztül szedtem,szedek Citapram 20 mg gyógyszert,pánikbetegségre.Ami igen jól fogta is a pánikrohamokat és a szorongásom.Annyira jó volt hogy le csökkentettem napi 10 mg re sőtt volt hogy el...