• Több cipralex bevétele az előírtnál

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Jó napot kívánok. Barátnőm nevében írok mert ő sajnos internet hiányában nem tud neten keresztül tanácsot kérni. Rövid kórkép Róla.:KEVERT SZORONGÁSOS DEPRESSZIÓ ZAVARa van és voltak ebből kifolyólag PÁNIK ROHAM-ok is. Phsziáter által kapott egy kezdő gyógyszer dózist.: 3x1db 0.5mg Frontin és 1x10mg Cipralex. Az idő múlásával szépen lassan megtörtént a gyógyszer csökkentése. Mostmár ott tart hogy 1x1db 0.5mg Frontin, mellé meg a Cipralex 5mg-5mg-10mg-5mg-5mg-10mg-5mg-5mg-10mg és így tovább sorrendbe kell. Mainap beleesett abba a hibába hogy reggel bevette az 1db 0.5mg Frontint meg az 1db 10mg Cipralexet. Szóltak neki az iskolából szaladjon a gyereké mert hány és hasmenése van.Rohant,hazavitte,rendbe tette,elaludt a kislány....majd idegességében-kapkodás következtébe elfelejtette h.bevette már a napi adag gyógyszert és bevett újra egy 1db 0.5mg frontint és 1db 10mg cipralexet. Kisidő elteltével mikor leesett neki mit tett annyira felidegesedett h.meginult a hasa...majd direkt meghányatatta magát hátha kijönnek a gyógyszerek de nem jöttek ki. Fáj a feje neki meg a vérnyomása beállt neki 120/80ra. MÁS BAJA NINCS MÁS NEM JELENTKEZETT NÁLA. Olyan kérésem lenne ezzel kapcsolatban h.mekkora a baj? Mekkora baj lehet ebből? Ez csak egyszer fordult elő nála de mostanában nagyon szétszórt mert elhagyta a férje. (sajnos benne van a pakliba hogy máskor is előfordulhat nála ilyen h.dupla adagot vesz be) Figyelemmel kísérem,mellette állok..de mi törtéhet vele most/ilyenkor? Köszönettel egy aggódó barátnő.

        Dr. Pálvölgyi Rita válasza a gyógyszer témában

        Tisztelt Kérdező, Remélem, elmúlt már a riadalom. Ilyen esetben semmilyen komolyabb szövődmény, komplikáció nem várható. Esetleg a dupla adag Frontintól aluszékonyabbá válik. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2019. március 05., 15:57; Megválaszolva: 2019. március 15., 21:35

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! 31 éves vagyok, alapbetegség nélkül, legkisebb kislányom 4 hónapos múlt. Pár hete írtam Önnek lassan két hónapja kezdődő problémáimról, melyek időrendben( szédülés, bizonytalanságérzet néha émelygéssel, pár napra...
        Üdvözlöm. Körülbelül 3 éve vannak panaszaim, van, hogy hónapokig jól vagyok, és van, hogy hónapokig rosszul, akár minden napomat megkeserítve. Először csalánkiütésem lett, kb fél évig pöttyös voltam, ami egy tüszős mandulagyulladás...
        Üdvözlöm. Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy korábban pánikbetegséggel kapcsolatosan gyógyszeres kezelést kaptam. Jelenleg is szedem még a gyógyszereket viszont kissebb dózisban. Esténként egykábult érzés fog el, mintha részeg lennék...
        Tisztelt Doktornő! Tudna nekem segiteni? Hónapok óta nem. Jól érzem magam lelkileg és testileg sem. Már reggel felkelek fáj a fejem, gyomoridegem van.Parommal vannak itthon konfliktusok,de ha megoldodik akkor se vagyok jobban. folyamatosan jár az...
        Kedves Doktornő! Régebben voltam pánikbeteg ami fulladás,mellkasfájdalom,karok zsibbadásában jelentkezett,nem kezelték semmivel mert nem mentem el phsziologushoz. Kb. Másfél hónapja kiderült hogy az ismerősömnek melldaganatot állapítottak...
        Tisztelt Doktornő! 2001-ben kezelt pszichiáter a szociális fóbiám miatt, ami abból áll, hogy hivatalos helyeken izzad és remeg a kezem ha alá kell írnom egy papírt, gyakran renegek és izzadok, szaporán veszem a levegőt, hevesen ver a szívem. A...
        Kedves Dóra! Nehèz idők utàn az èletvidámsàgom ellenère a szervezetem 3 honapja èjjeli pànikrohamokkal jelzett. Ezen el is kezdtünk itthon dolgozni de a rohamokat csak a Frontin 0.25ös tabletta nyomta el.Antidepit nem làttuk pszihologusommal...
        Üdvözlöm!-olyan kérdésem lenne hogy kb.10 éve szedek pánikbetegségre Citapram 20 mg tablettát.Az utóbbi időkben viszont újra elő jöttek a tüneteim a gyógyszer szedése mellett is.Ezért a Háziorvosom Mirzaten 15 mg írt fel mellé.Reggel 20...
        Tisztelt Dr.Nő/Úr!-meg fogadván a tanácsát miszerint:kb.10 éve szedek reggel 20 mg Citapramot és most 5 hónapja pedig Mirzatenből este 15 mg,de mellékhatásai voltak a Mirzatennek.Azt javasolta hogy a két gyógyszer egyidejülegi szedését nem...
        Üdvözlöm!-olyan problémám van hogy kb.10 éven keresztül szedtem,szedek Citapram 20 mg gyógyszert,pánikbetegségre.Ami igen jól fogta is a pánikrohamokat és a szorongásom.Annyira jó volt hogy le csökkentettem napi 10 mg re sőtt volt hogy el...