Hogyan tudok leszokni a Frontinról?

2007-en 2.oldali tüdőembóliám volt.Halálfélelmi Depressziót kaptam Pszichiáter szakember kezelt, Frontin 05 3 x és napi egy Serliftet szedtem. Ma már nem járok Pszichológushoz! Mára már lecsökkentettem reggel 0.25 délben semmi, este 0.5 ma kezdtem az estit is csökkenteni 0.25 nehéz vannak testi tüneteim de ma már tudom kezelni, de nehéz! Mikor tudom elérni, hogy végleg abba hagyjam a Frontint? Más Fontos gyógyszereket is szedek mert szív beteg is vagyok!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza Frontin elhagyása témában

Tisztelt Kérdező,

Úgy csökkentse a Frontint, hogy az elvonásos tünetek mértéke ne legyen nagyon megterhelő. Az adott csökkentés után kb. 1 hétig várható a tünetek jelentkezése. Hetekig is tarthat, amíg teljesen elhagyja.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 09., 22:40; Megválaszolva: 2015. március 10., 13:30
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Félek,szorongok,furán érzem...
Tisztelt Doktor Nő! Szeretnék segítséget kérni az alábbi panaszokkal. 23 éves Férfi vagyok. 2 éve kezdődött nálam erős pánik...
Két hónapja tartó rosszullét
Tisztelt Doktornő/Doktorúr! 23 éves fiú vagyok, egyetemre készülök biológia szakot hallgatni. 16 évesen lettem I típusú cukorbeteg, majd 21 évesen...
Agydaganat vagy szorongas?
Kedves Doktorno! Problemamat szeretnem onnel megosztani. Mindig aggodo, stresszes, hipochonder ember voltam. 2 evvel ezelott fejfajasom, szedulesem volt...
Scippa (escitalopram) váltása
Kedves Doktornő! Körülbelül 3 hónapja szedek pánikbetegségre, generalizált és szociális szorongásra, - és ami legjobban zavart, az ezekből...
Mi lehet a gond ?
Tisztelt Doktornő! Egy ideje, elkezdődött nálam egy aféle " elfelejtek levegőt venni" dolog, és társul egy gomboc erzeshez a...