Mi volna most a megoldás? Másfél év után újra gyóyszert szedek?

kedves doktornő! Az volna a gondom hogy túl sok a félelmem és vasárnap óta erősen szorongok. Az előtt saját magam kezeltem vitaminokat és sok testmozgással és egész jól voltam. 1, 5 évig elég sokat javultam. De múlt hét pénteken oda voltam inni haverokal, ők vettek rá hogy igyak. Azóta iszonyat rossz a kedvem és folyton sírhatnám van. Már akkor is szorongok ha a facebook előtt ülők. Régen depresszióm volt és szorongásom most megint nagyon rám jött. Viszont a félelmeim az hogy senki nem szeret meg hogy ki maradok az életből. Van egy új barátom, aki folyton meghallgat ö lány de félek hogy megkedvelem. Ö is többet érezz.Tegnap voltam pszihiátrián és ott kaptam Xanaxot és rexetint. Xanaxot szedtem de 0, 25-set 3X1-et! Már aludni tudok de a kedve nem sokat javult. A jelenlegi szorongásom inkább már lelki eredetű mint testi, régen azért szorongtam ha félem hogy bántanak vagy megvernek a suliban. Már akkor szorongok ha félek hogy elvesztek valakit. Nagyon nagy szívem van, folyton bizonytalan vagyok. Sokszor a múltban élek, de megfogadtam hogy a 2015-ös év más lesz és helyre jövők. Ön mit javasol mit tegyek? A gyógyszert csak addig akarom szedni amíg nem érem el azt a szintet amit a hétvége előtt. Volt egy Pesti lány akivel még 2 éve jártam és mikor bizonytalanná tett féltem hogy elveszítem és akkor is ugyan ilyen erős bizonytalanság/szorongás érzés volt bennem.De a netten mindenhol azt írják a gyógyszerek nem megoldások. Rengeteg mellékhatásuk van és már magától a gyógyszertől is félek. Szedem a Xanaxot tegnap óta kicsit jobban vagyok de ugyan úgy képes rám törni a szorongás. Remélem itt választ kapok a kérdésemre. Rengeteg év sérelme, fájdalma gyűlt bennem össze és elértem egy olyan határt hogy már nem bírom. Folyton sírni akarok. Mindig leplezem az érzelmeim.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza veszteségtől való félelem témában

Tisztelt Kérdező,

A kapott gyógyszerek közül a Rexetin még nem fejti ki a hatását. Talán majd 1-2 hét múlva. Ha ez így lenne, akkor azért érdemes tartósabban szedni. Arra jó volna rájönni, / akár pszichoterápiás szakember bevonásával/, hogy az elvesztéstől való félelem miért ilyen erős Önben, miért generál nagy szorongásokat akkor is, amikor ez talán nem is indokolt.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. január 24., 11:28; Megválaszolva: 2015. január 27., 08:59
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Szeparációs szorongás? Mit lehet...
Jonapot! Adott egy 1eves 2honapos ikerpár, (fiu , lany) .Kb 1honapja a fiu viselkedese nagyon megvaltozott. Foldhoz verte magat, duhrohamai voltak, falba...
Pánik vagy komolyabb?
Tisztelt Doktornő! Hosszú évek óta szenvedek depresszióban és szorongasban. Erre Citapramot és Rivotrilt szedek, reggel 30 mg citapram és 0,5 mg...
Fejfájás - escitil?
Kedves Doktornő! Mindig is aggodalmas típus voltam, ami kb. 2honapja erősödött fel bennem, főleg a 2,5 éves kislanyommal kapcsolatban. De úgy...
Nyugtató vagy hangulatjavító
Tisztelt Doktornő! November közepén kezdődtek a panaszaim. Azóta már másodszor vagyok 1 hónapos táppénzen és még nem jutottam sehova....
Mi állhat a háttérben?
Tisztelt Doktornő! Abban szeretném a segítségét kérni, hogy 5 évvel ezelőtt volt egy síbalesetem, akkor ott nagyon megijedtem halálfélelmem volt!...