Gyakori vizelési inger. Vajon szervi betegség az oka?

Tisztelt doktor úr/doktor nő! 19 éves egyetemista vagyok. Amikor órán ülök, vagy zh-t írok akkor gyakran érzem azt rövid időn belül, hogy vizelnem kell. Ilyenkor ha kimegyek a mosdóba akkor vizelek is. Tehát nem arról van szó, hogy csak inger van és vizelet nincs. Nem tudom, hogy ennek szervi megbetegedés lehet e az oka vagy esetleg valami lelki probléma. Korábban sosem volt ilyen problémám, és rendszerint itthon sincs semmi probléma. Az éjszakát is gond nélkül átalszom. De elég kellemetlen ha azért nem tud jól teljesíteni az ember a vizsgán mert van egy ilyen problémája. Mi a javaslata mit tegyek? Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Árki Ildikó válasza a vizelet probléma témában

Tisztelt Kérdező! Ha csak ezekben a helyzetekben fordul elő ez a probléma, akkor gyanús, hogy pszichés oka van. Természetesen urológiai vizsgálat szükséges. Ha itt nem találnak szervi okot, akkor pszichológus, pszichoterapeuta felkeresése javasolt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Árki Ildikó
Dr. Árki Ildikó Rovatvezető, WEBBeteg vezető orvos szakértő
Kérdés: 2014. május 18., 20:51; Megválaszolva: 2014. május 19., 18:52
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Miként szokjak le a Frontinról?
Tisztelt Dr nő! 15 évvel ezelőtt lányom 2éves volt azzal a panasszal fordultam orvoshoz, hogy úgy érztem össze vissza kalapál a szívem. Kiderült ez...
Daganat vagy más gond lehet?
Üdvözlöm doktornő! Az utóbbi hetekben,napokban szinte állandóan kicsit szédülök és napközben hol a fejem egyik részén hol a másik részén...
Alacsony pulzus
Üdvözlöm! Voltam kardiológiai kivizsgáláson, meg még egyéb máson is. Helyeztek fel Holter ekg-t is. Az orvos azt mondta, hogy nincs semmi baj, van...
Utazás közbeni rosszullét
Tisztelt Doktor Úr, Doktornő, Olyan tüneteim vannak, hogy főleg utazás közben elkap a rosszullét, hányingerem lesz, a torkomban és a gyomromban...
Nyugtató gyógyszer hatása
Tisztelt DoktornőDoktor Úr! Sajnos mindig is "aggódós" típus voltam, így szerintem az átlagnál érzékenyebb vagyok a stresszre, illetve nagyon...