Ideg alapon

Következő problémával állok szembe, 2. hete görcsölök rossz közérzetem van, előző héten bal oldalon hasi fájdalmaim voltak, nem nyomor rontás volt és pénteken ki vizsgáltak tetőtől talpig nem állapítottak meg semmi komolya. Kaptam a gyomromra egy gyógyszert, de a hasi fájdalmai elmúltak enyhültek ma már, nem is fáj vagy csak hozzá szoktam az enyhe fájdalomtól. A héten viszont nagyon furcsa kábulat fogott el, mintha kábítószert szedtem volna be pedig nem élek vele, fej, nyak fájás és szédülést éreztem, ezek a panaszok is előfordulnak még a mai napig is a közérzetem még mindig rossz kedvtelen vagyok, viszont normálisan étkezek sőt jobban, mint 3-4 hónappal ezelőtt, lehetséges hogy idegi alapon történik mindez velem? hozzá teszem az elmúlt 1 hónapba értek csalódások illetve sok idegeskedés stressz, de fejben ezeket helyre tudtam tenni és valójában és se értem mi történik velem ha fejembe úgy érzem minden rendben van és nem lelki pszichés gondom van mert akkor enni se tudnék illetve, depressziós lennék, amit nem tapasztaltam. A házi orvosom adott beutalót ha a panaszaim nem javulnak, de ingadozóan jönnek elő a panaszaim valamikor egyáltalán nincs semmi bajom és valamikor hirtelen szerűen.

Dr. Szanyi Andrea válasza kábultság és egyéb panasz témában

Kedves Kérdező! Mivel hasi panaszai gyakorlatilag megszűntek, aggodalomra nincsen oka. Nem említi, hgy milyen gyógyszert kapott, annak esetleg mellékhatása lehet-e rossz közérzet, szédülés, kábulat, amit említett. A rossz közérzet, kedvetlenség lehet hullámzó jellegű és nem kell, hogy feltétlenül étvágytalanságot okozzon. Ha panaszai nem múlnak, menjen el a javasolt további vizsgálatra.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
A válasz 5 évnél régebben keletkezett, így egyes tanácsok napjainkra túlhaladottá válhattak.
Megválaszolva: 2012. december 22.

Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség

Antidepresszáns elhagyása
Üdvözlöm! 2 éve szedek Scippa 5mg-ot reggelente, szorongásra és pánikbetegségre. Viszont szeretném ezt most már elhagyni, egy természetesen gyógymódot...
Frontin, remegés, függőség?
T. Doktornő! Évek óta generalizált szorongás és agórafóbia betegségem van. Több hangulatjavítót kipróbáltam már. Az utóbbi évben azt tapasztalom, hogy az...
Szorongás, hangulatváltozások télen,...
Kedves Doktornő! Egy 19 éves egyetemista lány vagyok, és azt szeretném kérdezni, hogy mi lehet az oka annak, hogy minden télen már két éve (pontosabban...
Szorongás vagy szervi probléma?
Kedves Doktor Nő! A segítségét szeretném kérni. Többször írtam már, sajnos nem járok sikerrel. A kálváriám több, mint 2 hónapja kezdődött. Erős fejfájásom...
Nem látom az élet értelmét. Szorongok
Tisztelt doktor nő! Szorongok egyfolytában, ezért már nem aludtam majdnem 2 hete. Az a problémám, hogy nem látom miért lenne érdemes élnem (nem igazán...
Féltékenység, szorongás
Tisztelt Doktornő! Boldog párkapcsolatban élek, 7 hónapos terhes vagyok első babával. Alapból is vannak/voltak szoromgásaim, de a kapcsolatomat illetően...