• Gyógyszer

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő! Férjem évekkel ezelőtt szívinfarktuson esett át!Ezidáig vérnyomáslehúzó és koleszterin csökkentő gyógyszert szedett!pár hete vérnyomásása estére mindig felment,most kapott egy plussz gyógyszert,amiről szeretném tudni mi az,de mivel Izraelben élünk,más neve van ,mint az otthon forgalmazottaknak így nem találom a gyógyszerkeresőben!Itteni neve Cardiloc,tartalmaBisoprolol Fumarate2,5mg! Előre is köszönettel Lábodiné Györgyi

        WEBBeteg szakértő válasza a magas vérnyomás témában

        Tisztelt kérdező!

        A bisoprolol egy béta-receptor blokkoló gyógyszer (tulajdonképpen az adrenalin, és a hozzá hasonló vegyületek hatásait gátolja). Többek között pulzuscsökkentő, vérnyomáscsökkentő hatással rendelkezik. Csökkenti a szív terhelését és oxigénigényét is, ezért koszorúér-betegségben is előnyös az ilyen típusú gyógyszerek adása. Hazánkban pl. Concor, Bisoblock néven elérhető, de számos más, azonos hatóanyagú készítmény létezik.

        Üdvözlettel, Dr. Bene Orsolya

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2009-02-13 13:25:58; Megválaszolva: 2011. szeptember 05., 14:49

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Katéterezéskor megállapított szívműtét sürgősségi fokozatait hogyan állapítja meg az orvos, mik az erre vonatkozó szakmai szabályok és előírások? Mikor indokolt: 1. Nem sürgős szívműtét 2. Sürgős szívműtét 3. Két napon belüli...
        Dagadt lábon egy pontban megjelent egy folyamatosan ismétlődő szúró fájdalom. Próbáltam masszírozni, de kb. 2 órája nem múlik. Jelent ez valamit?
        Tisztelt Doktornő! gyerekkoromban vsd miatt kezeltek amely spontán zárodott. Rosszullet miatt bekerultem a korházba a haziorvostol mentovel szállitottak el mellkasfájdalom,szedules miatt(nem ment le a vernyomásom pulzus) kesobb a korházban...
        Tisztelt Doktor úr / Doktornő! Édesanyám a minap voltam kardiológiai vizsgálaton, ahol szív ultrahang vizsgálatot is végeztek. Zsibbad a keze, illetve sokszor leizzad. A vizsgálaton semmi kórosat nem találtak, de mivel a koszorúeret nem tudta...
        Tisztelt doktor úr/hölgy! Mitralis prolapsusom van, az orvos aki megállapította 7 éve màr külföldön dolgozik. Ő akkor azt írta a papíromra, hogy endocarditis profilaxis szükséges. Ez a mai napig nem tisztázott, hogy pontosan mikor szükséges,...
        Üdvözlöm! szeretném megtudni,hogy kisfiamnak milyen problémát okozhat majd a későbiekben ez a betegsége,orvosi kifejezéssel:vaskosabb tasakkal bíró,minimális kiáramlási grádeint okozó aortabillentyű. Nagyon szeret focizni,edzője szerint...
        Tisztelt Doktornő! Az oldalon írt cikke a miokardinális híd témában kicsi remény adott számomra. Idén február óta fulladásos, mellkasszorításos panaszaim vannak,ami miatt kardiológiai kivizsgálás történt. Alapos kivizsgálás után a...
        Üdvözlöm! Szűrés jelleggel kerestem fel a helyi kardiologus Doktornőt, aki a következőket írta nekem: jobb kamra 27, bal pitvar 37 mm Septum 10/15, bk 38/25 hatsofa 13/17mm Ef 64% e/a 1,27 áramlasi sebesseg 1,04 m/s Norm uregatmerok es...
        Tisztelt Doktor/Doktornő,A hònapok óta fennállò szívdobogàs érzéssel lenne kérdésem. A legelső panaszom kb. 1-1.5 éve kezdődött, amikor relatíve sok alkoholt fogyasztottam és aznap a tűzô napon valószínüleg napszúràst is kaphattam....
        Tisztelt Doktor úr/nő ! 2 hete nyugvó állapotban hirtelen szapora szívverést észleltem, magas vérnyomás kíséretében, az ominózus estén akkor egyszer kaptam vérnyomáscsökkentőt azóta nem volt rá szükség de a szívdobogás...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés