Rytmonorm mellé potencia növelő

Tavalyi évben volt egy pitvarfibrilávios szívritmus zavarom, amire most rytmonorm 300mg tablettát szedek. Azt szeretném megtudni, hogy így szabad e néha potencia növelőt (viagra) szednem?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza potencianövelő témában

Kedves Kérdező!

Ha tisztázták, hogy nincs komolyabb urológiai és ereket érintő megbetegedése Önnek, akkor nem tilos ezeket a gyógyszereket együtt alkalmazni, de mindenképpen tanácsolnám, hogy az Önt ismerő kardiológus véleményét kérje ki.

A Viagra okozhat vérnyomás csökkenést, ami problémát jelenthet bizonyos esetekben.

Üdvözlettel: Dr. Molnár Dóra

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2018. június 25., 12:39; Megválaszolva: 2018. június 26., 14:29
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Infarktus lett volna?
Tisztelt Doktornő! Tegnap este ijesztő tünetet tapasztaltam. A bal vállam, és a mellkasom (inkább bal oldalon és középen) egész a gyomromig...
Magas pulzus, laborértékek
Tisztelt Doktornő! Magas pulzus, laborértékek/Szívdobogás, laborértékek címmel tettem fel kérdést, de nem írtam a hasi UH eredményéről, ezt...
Nebibeta és pulzus
Tisztelt Doktornő! Magas nyugalmi pulzus, sinus tachycardia kapcsán írtam nemrég Önnek. A rendelőben 118 bpm-et mértek, itthon 90-100 között mértem....
Magas pulzus, laborértékek
Tisztelt Doktornő! A mai napon (2022. jan. 12.) küldtem Önnek egy kérdést magas pulzussal kapcsolatban, de sajnos kihagytam sok fontos adatot, ezeket...
Szívdobogás, laborértékek
Tisztelt Doktornő! Körülbelül 2 hónapja étkezési kihágás után (erőszen fűszeres, csípős étel, csokoládé, bor) gyomorhurutra utaló tüneteim...