• Alvászavar

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Álmomból felébredtem és a tv tetején lévő digitális órát a tv távirányitójával be akartam állitani ébresztőre, amit soha nem állitok be.Kb 2 percig próbálkoztam, mire rájöttem, hogy mit is csinálok. Másik esetben azt álmodtam, hogy a párommal telefonálok és elköszönés után feelébredtem, és kerestem a telefont, hogy lenyomjam. Meg is találtam, és pár másodpercig nyomkodtam, hogy letegyem a telefont, mire rájöttem, hogy ez csak álom volt. Azt szeretném kérdezni, hogy mitől lehet ez? Bisoprolol gyógyszert szedtem 2 hétig, egyik eset ez idő alatt volt, 1 hete abba hagytam a szedést, a másik eset azóta történt.

        Dr. Veress Dóra válasza a alvászavar, vérnyomáscsökkentő témában

        Kedves Kérdező! A bisoprolol ritkán okozhat alvászavarokat, esetleg hallucinációkat, de nem gondolom, hogy az ön esete ebbe a kategóriába tartozna. Inkább itt arról lehet szó, hogy nem különült el álom és valóság, és még nem ébredt fel teljesen, amikor ezeket a furcsaságokat csinálta. Ha a későbbiekben nem fordul többet elő, akkor a gyógyszer mellékhatása volt, ha igen, akkor alaposabb kivizsgálásért forduljon kezelőorvosához.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2012. április 03., 18:13; Megválaszolva: 2012. április 05., 13:27

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Mitralis prolapsusom van, ezáltal Extrasystole ütések látszódnak a 24 órás EKGn. Az orvos NEBILET gyógyszer szedését javasolta (felet/nap), melynek betegtájékoztatójában az szerepel, hogy ne szedje 60as pulzus alatt. Nekem, valószínű a...
        Jobbkamra dd31mmaortagyök19mmaortaasc32mmseptumDT12mmhátsófalDT12mmbalkamraDd53mmDs36mmEF58%2Dbal pitvar50mm2Djobbpitvar44mmkiáramlási sebesség1,38m/secE/Aarány0,52/0,8E'10A'11enyhefokuMIenyhefokuTI Tapse19mm DT201systolesnyomásjobb...
        Tisztelt Doktornő! Az elmúlt egy évben többször fordult elő hirtelen szapora szívverés. Akar 235re is felszökött a pulzus. Kardiológus látott, PSVTre gyanakszik, UHot csináltak de csak háziorvos nézett EKGt. Utána olvasva viszont nem lehet...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy egy pár hete egyik pillanatról a másikra (egy mély lélegzetet után) magas lett a pulzusom és azóta is az. Előtte pár hétig gyomorpanaszokkal küzdöttem, ezeket kivizsgáltattam,...
        Tisztelt Doktornő! 51 éves, 180 cm magas, 100 kg súlyú, kissé stresszes, pörgős életet élő vállalkozó vagyok. Kb 20 éve van kezelt magas vérnyomás betegségem, amely gyógyszerek mellett normalizálódott. 25 év dohányzás után 3 évvel...
        Kedves Doktornő! Korábban volt szivritmus problémám, akkor egy ideig concort szedtem, majd vizsgálatok után nem találtak semmit, igy magneziumot kellett szednem amig nem volt többé tünet, egészen mostanáig. 4 napja kezdtem érezni furcsa remegő...
        Kedves Doktornő! Nebibeta 5 mg tablettát szedek szapora pulzusra. 2 hete hörgőgyulladásom van, túl vagyok antibiotikum kúrán,de sajnos nehézlégzés és köhögés miatt ventolint kell alkalmanként használnom, illetve átmenetileg kaptam foster...
        Tisztelt Doktornő! Nagyon szépen köszönöm válaszát! Sajnos a hajnali-reggeli magas vérnyomás/160-190 hgmm között/ és fejfájás továbbra is megnehezíti napjaimat. A nap folyamán javul a helyzet a vérnyomásom este nagyrészt a normál...
        Tiszteletem ! 3 napja elkezdet a szìvem be remegni akkor este kb 2óràn àt tartot ,azòta van hogy 1óra alatt 1* teszi ezt de van olyan is hogy 1óra alatt 4* meg olyan is van hogy 2óràig nem .De azóta mindennap ez van vàrom h egyàtalàn ne legyen...
        Tisztelt Doktornő! Problémám: mellkasfájdalom, magas pulzus, kézzsibbadás, szédülés. Kardiológián most voltam, jövőhéten lesz egy 24 órás EKG felrakva. A kardiológián készült EKG: Sinusrythmus, fr:80/min, reg.Rövidebb PQ,...