hajfesték

Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Azt szeretném megkérdezni, hogy az otthoni hajfestésre szánt hajfestékek tartalmaznak-e olyan anyagokat amelyek a szembe jutva vakságot okozhatnak? Mekkora mennyiségnek kell a szembe jutnia, hogy baj történjen? Köszönöm válaszát! Szilvia

Dr. Csuth Ágnes válasza szemészet témában

Kedves Szilvia!

Gyulladást, irritációt bármely hajfesték okoz, egyes esetekben ez szövődményekkel, ritkán látásvesztéssel járhat. A mennyiség, mely problémát tud okozni szintén egyénileg változó, nincs egy olyan konstans mennyiség meghatározva, hogy X g vakságot okozna, tehát erre így nem lehet választ adni. Egy a lényeg, ne menjen a szmébe hajfesték, ha meg belement, akkor bő vízzel mielőbb mossa ki!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. április 01., 22:25 ;Megválaszolva: 2011. április 04., 09:20
Kérdések és válaszok: A szem betegségei
Szemszín kérdése
Tisztelt Dr. Cerháti Zoltán! Felmerült egy kérdés a családunkban. A feleségem szeme barna, az enyém pedig kék. Kisfiam (3 éves) szeme pedig...
Fényes homályos folt látás
Tisztelt Doktor Úr! Délután pihenés, fekvés közben főként a jobb szememnél megjelent egy homályos folt, de mindkét szememnél érzékeltem a...
Mi lehet ez a szememnél?
Tisztelt Dr. Úr! A kérdésem a következő. Mai napon vettem észre, illetőleg nem tudom mióta van (lehet mindig) , csak nem figyeltem fel rá. A...
Kis csepp Canesten került a szembe
Tisztelt Doktor Úr! Feleségem (72 éves) szemébe - véletlenül, 3 órával ezelőtt - egy kis csepp Canesten került. Viszkető szemét azonnal...
Szembetegség
Tisztelt Doktor Úr/ Nő! Körülbelül 10 éves korom óta tart ez az életemet nagyban befolyásoló betegség amire máig nem kaptam választ/diagnózist....