• különböző szerek együtt szedése

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktornő! Arról szeretnék érdeklődni, hogy Co-Dalnessa (4mg/5mg/1,25mg) vérnyomáscsökkentőt lehet-e együtt szedni Remotiv Extra (500 mg)-val, valamint Pharmekal HerbaNight kapszulával (mely utóbbinak tartalma: 200mg L-Triptofán, 400mg macskagyökér kivonat, 250 mg citromfű kivonat, 90 mg közönséges komló kivonat, 50 mg Észak-Amerikai golgotavirág kivonat, 50 mg orvosi székfű kivonat)? Illetve Escitalopram antidepresszáns elhagyása után mennyi idővel később lehetséges az említett két gyógynövényt elkezdeni szedni? Válaszát tisztelettel és kíváncsian várom!

        Dr. Pálvölgyi Rita válasza a gyógyszer interakciók témában

        Tisztelt Kérdező, Azt nem javasolnám, hogy párhuzamosan szedjen két gyógynövény tartalmú készítményt. Az orbáncfű interakcióba lép a Co-Dalessával, csökkentve annak hatékonyságát. A Pharmekal Herbanight-re vonatkozóan nem tudok interakciót vizsgálni, mert nem hivatalosan jóváhagyott gyógyszerkészítmény, így nem szerepel az interakciós listán. Az escitalopram elhagyása után 2-3 héttel már lehet szedni ezeket a készítményeket. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Pálvölgyi Rita
        pszichiáter, pszichoterapeuta Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Pálvölgyi Rita

        Kérdés: 2019. november 22., 00:15; Megválaszolva: 2019. november 24., 13:46

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Arról szeretnék érdeklődni, hogy Co-Dalnessa (4mg/5mg/1,25mg) vérnyomáscsökkentőt lehet-e együtt szedni Remotiv Extra (500 mg)-val, valamint Pharmekal HerbaNight kapszulával (mely utóbbinak tartalma: 200mg L-Triptofán, 400mg...
        Jó napot! Pszichoterápiát folytatok pszichológusommal fél éve, azonban mivel nincs kiegészítve a kezelés semmilyen gyógyszerrel, (mert sok fajtát végigpróbálva nagyon rosszul tolerálom őket és szörnyű mellékhatásaik voltak)emiatt...
        Kedves Doktor Nő! Lassan 1 éve tart nálam ez az állapot. Még pedig az, hogy egyszerűen nem tudom élvezni az életem. Nem tudok örülni már semminek, aminek ezek előtt kiugrottam volna a bőrömből. Folyamatosan feszült vagyok, szorongok....
        Kedves Doktornő, Panaszaimat részletesen már feltettem önöknél, ahol Szappanos Doktornő válaszolt. https://www.webbeteg.hu/orvos-valaszol/neurologia/161532 Szerencsére az Angio MRI is negatív lett. Azóta gasztroenterológiai és fül orr...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Több, mint három éve már párkapcsolatban élek, de ezalatt az idő alatt szinte soha nem volt a barátnőmmel egy komolyabb, mélyebb érzelmekkel/ről folytatott beszélgetésünk. De nem csak az érzelmekről, hanem úgy...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a kéréssel fordulok Önhöz, hogy tanácsra lenne szükségem Öntől. 13 éve szkrizófréniával kezelnek, régebben volt több vissza esésem, de most stabil vagyok. Négy éve kezelnek Xeplion 100-as injekcióval,...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Két éve kezdődtek a panaszaim, egyszeri alkalommal nagyobb mennyiségű alkoholt fogyasztottam rendszeresen szedett pszichiátriai gyógyszerek mellett (rexetin, aneptinex). Azóta fejzsibbadást tapasztalok, állandó...
        Tisztelt Dr. Nő! 1 éve napi rendszerességgel fogyasztok marihuannát. Kis mennyiségben 3x2 slukkot. De sajnos napi rendszerben szívom. Így ha nem szívok bele,hiány érzetet,sovárgást,ürességet érzek.Ezt még elis viselném! De sajnos nagyon...
        Kedves Doktornő! 18 éves vagyok pánikbeteg. 1 éve kezdődött újra a pánikbetegségem 12 evesen lette az 14 re kigyógyultam. Majd pszichiáter segitségével kigyógyultam. De most Olyan rohamaim szoktak lenni, hogy elfutok ha rámjön a roham és ez...
        Tisztelt Doktornő! 5 éve generalizált szorongást, pánikzavaros tüneteket diagnosztizàltak nálam. Több alkalommal szedtem különféle antidepresszànsokat, majd 1év szedès utàn, abbahagytam és fél- egy évig tünetmentes voltam...