• Mániás depresszió Kód WCR6

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Főorvosnő! Kérdésem a férjem bipoláris zavar kevert változata ügyében van, 10 éve kezdődött Depresszióval, majd átváltott mániás állapotra. Jelenleg is a mániás forma van. Kórházi kezelés több alkalommal volt.Negyedévente gyógyszer feliratás és ellenőrzés céljából van. Gyógyszerei Parnassan 5mg.reggel 7.5 mg este Dekapine 3oo mg 2x1 Zoloft 2.5 ml. esetenként, ha nagyon depressziós.Egyéb belgyógyászati gyógyszerei:asa-100, sermion, lucetam. kreon XanaxSR 0.5 mg. 2x1 Vitaminokat is szed. Magam megnyugtatására megnézettem a Syn laborban a LITHIUM értéket. 0.10 mmol/L Referencia érték.0.60-1.20 Kérdésem? Javitana a mániás állapotán, ha a LIHIUM tartalmú gyógyszer/ Dekapine/ megemelve lenne?. Sajnos a Pszichiáter Főorvosnő nem tulajdonitott bajt, hogy jelenléeg állandóan kerékpározik. Sajnos de.11- 15 óra között is. Teljes fokú agyérelmeszesedést mutatott ki az MRI.már a betegség kezdetén is. Egyébként tiszta a tudata, értelmileg inkább javulás van. A mániás cselekedetei NEHEZEN kezelhető. Köszönöm, ha segitségemre lesz. az SMS. összeget átutaltam, csupán elszállt az első levél mielőtt elküldtem volna. Az összeget elküldtem Üdvözlettel Sz Miklósné feleség

        Dr. Pálvölgyi Rita válasza a Bipoláris zavar témában

        Tisztelt Kérdező, Azt gyanítom, hogy ezt a levelet nem nekem akarta elküldeni, minthogy mi nem vagyunk egymással semmilyen személyes, terápiás kapcsolatban, ami anyagi konzekvenciákkal járna. A kérdésére az a válaszom, hogy a Depakin nem lithium tartalmú készítmény, így a lithium szint befolyásolására nem alkalmas. Szintén a hangulat stabilizálás szolgálja, de más módon, más hatóanyaggal. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Pálvölgyi Rita
        pszichiáter, pszichoterapeuta Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Pálvölgyi Rita

        Kérdés: 2016. július 05., 12:46; Megválaszolva: 2016. július 12., 19:02

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor Nő! Lassan 1 éve tart nálam ez az állapot. Még pedig az, hogy egyszerűen nem tudom élvezni az életem. Nem tudok örülni már semminek, aminek ezek előtt kiugrottam volna a bőrömből. Folyamatosan feszült vagyok, szorongok....
        Kedves Doktornő, Panaszaimat részletesen már feltettem önöknél, ahol Szappanos Doktornő válaszolt. https://www.webbeteg.hu/orvos-valaszol/neurologia/161532 Szerencsére az Angio MRI is negatív lett. Azóta gasztroenterológiai és fül orr...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Több, mint három éve már párkapcsolatban élek, de ezalatt az idő alatt szinte soha nem volt a barátnőmmel egy komolyabb, mélyebb érzelmekkel/ről folytatott beszélgetésünk. De nem csak az érzelmekről, hanem úgy...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a kéréssel fordulok Önhöz, hogy tanácsra lenne szükségem Öntől. 13 éve szkrizófréniával kezelnek, régebben volt több vissza esésem, de most stabil vagyok. Négy éve kezelnek Xeplion 100-as injekcióval,...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Két éve kezdődtek a panaszaim, egyszeri alkalommal nagyobb mennyiségű alkoholt fogyasztottam rendszeresen szedett pszichiátriai gyógyszerek mellett (rexetin, aneptinex). Azóta fejzsibbadást tapasztalok, állandó...
        Tisztelt Dr. Nő! 1 éve napi rendszerességgel fogyasztok marihuannát. Kis mennyiségben 3x2 slukkot. De sajnos napi rendszerben szívom. Így ha nem szívok bele,hiány érzetet,sovárgást,ürességet érzek.Ezt még elis viselném! De sajnos nagyon...
        Kedves Doktornő! 18 éves vagyok pánikbeteg. 1 éve kezdődött újra a pánikbetegségem 12 evesen lette az 14 re kigyógyultam. Majd pszichiáter segitségével kigyógyultam. De most Olyan rohamaim szoktak lenni, hogy elfutok ha rámjön a roham és ez...
        Tisztelt Doktornő! 5 éve generalizált szorongást, pánikzavaros tüneteket diagnosztizàltak nálam. Több alkalommal szedtem különféle antidepresszànsokat, majd 1év szedès utàn, abbahagytam és fél- egy évig tünetmentes voltam...
        Tisztelt doktornő, doktor úr! Bipoláris affektív zavaral küzdök 6 éve, gátolt öngyilkossági gondolataim vannak. Márciusba voltam kórházba, suicid intenciok miatt. Sajnos a jelenlegi helyzetem se jó, sokszor gondolok a halálra, környezetem...
        Tisztelt Doktornő! Megkaptam válaszát,köszönöm. Egy kollégáját javasolja nekem ,aki antidepresszánssal segítene édesanyámnak leszokni az altatóról.Kérem küldje el nekem a kollégája nevét,és hogy hogyan tudom Őt elérni időpont...