cipralex erősíthet-e pörgést

Tisztelt doktornő, párom több éve Cipralex- Lamolep párosítást szed bipoláris betegségére. Reggelente 5 mg Cipralexet, és egy 100 as Lamolepet, ez egyensúlyban tartja már több éve, egészen pici évenkénti ingadozással. Tíz napja emelkedő hangulat jellemzi, kérdésünk, hogy hagyja-e ki a Cipralexet teljesen (arra gondolva, hogy az " emel") vagy duplázza a Lamolepet? Nem tudjuk csak két hét múlva elérni a kezelőorvosát, ezért mihamarabbi javaslatra lenne szükség. Tisztelettel üdvözlöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza bipoláris zavar témában

Tisztelt Kérdező,

A Cipralexet kéne elhagyni, a Lamlolep maradjon. Az fékezi a felhangoltság mértékét is.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 21., 17:09; Megválaszolva: 2015. március 22., 12:17
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Ezektől a gyógyszerektől mikor...
A fiamról szeretnék kérdezni. Legelőször 7éve kezdődött és szinte minden évben visszatér. De ez a mostani tűnik a legsúlyosabbnak ez már 3...
Szimpla pszichés probléma, vagy...
Tisztelt Doktor Nő! Jól tudom, Ön pszichológus, így csak sejtése lehet önnek is, hogy lehetséges-e a hormonális probléma esetemben? Már...
Mi történik ha kevered? ...
Kedves Doktor Úr/Doktor Nő, Nekem egy egyszerű viszont nagyon érdekes kérdésem van. Az egyik ismerősöm bipoláris depresszióra szed...
Gyógyszerütközés miatti depresszió
Amióta (2002) diagnosztizálták nálam a bipoláris depressziót, az elején pár gyógyszert kaptam. Mostanára ennek a dupláját szedem és érzem, hogy...
fogyás pszichés betegség mellett
Pszichés betegségben szenvedek, bipoláris hangulatzavar és ehhez társul egy agorafóbia. Szeretnék fogyni, de mozgás nélkül ez nem megy, ráadásul...