Évek óta fennálló, egyre csak fokozódó álmatlanság.

Az alvásidő fiatal kortól kezdve minimális 4-6 óra volt szellemi és fizikai munkavégzés mellett. Nyugdíjazás követően a fizikai munkavégzés (kerti munka) megmaradt. A háziorvos megoldási javaslatot sajnos nem ad, a gyógyszertárakban, interneten vásárolható alvást segítő készítmények nem használnak, - talán a nem megfelelő kiválasztás és ideig tartó használat miatt. A készítmények mellékhatása inkább zavaró az alvás közbeni hallucinációk miatt. A lefekvés ideje rendszeresen este 9 óra, - ezt követően éjfélig alvás, de ezután hajnali 4 óráig csak ½ vagy l órás alvásidő váltogatja egymást, - és 4 óra után már nem sikerül az elaludni, muszáj felkelni. Sajnos egyre jobban érezhető a kimerültség, ami a mindennapi közérzetre is hatással van.

Dr. Pálvölgyi Rita válasza alvászavar témában

Tisztelt Kérdező,

Pszichiáter kolléga bevonását kéne kérni. Időskori alvászavarban nekem jó tapasztalataim vannak a kis dózisú Miagen esti alkalmazásával.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. december 31., 23:16; Megválaszolva: 2016. január 03., 20:48
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Alvászavar
Tisztelt Webbeteg! 23 éves vagyok és rossz alvó. Éjjelente általában 2 alkalommal ébredek vizelési ingerre és megyek el a mosdóba, ezek után...
ALVÁS zavar, inszomnia FOLYTATÁS
kedves Dr nő. köszönöm az előző válaszát. valószinü elkerülte figyelmét,hogy bemásoltam a gyógyszereket (feltöltöttem kép...
ALVÁS zavar, inszomnia
Kedves Dr Nő! Évek óta tartó alvásproblémám van,pár évvel kezdődött (2012 ben vettem be először gyógyszert) Minimális...
Mi lehet velem? Mi a bajom?
Jó napot. Meg próbálom a lényeget le írni. Már régóta alvás problémáim vannak.. Amik az idő haladtával egyre rosszabbak. Minden este beszélek...
antipszichotikum
Tisztelt Dr nő! Az én problémám az az , hogy hosszú évek után letettem a benzodiazepint. Evés problémám alakult ki. A nyugtató helyett ettem....