insomnia ellen

Tisztelt DR-Nő! Kb. két éve insomniában szenvedek, nehezen alszom el, éjjel akár 2-3 szor is felébredek. A Honvéd Kórházban műszeres vizsgálattal RLS(nyugtalan láb) szindrómát állapitottak meg.Örültem hogy kiderült mi a bajom, csak hiába adtak gyógyszert (Mirapexin, Lyrica) hatástalan volt. Próbálkoztam altatókkal, Rivotril 0, 5, Valdoxant adott a pszichiáter depresszió ellen legutóbb, abbahagytam a mellékhatások miatt. Most Mirtazapin Oriont szedek pár napja 15 mg-ot este.Kellemetlen mellékhatásként ha beveszem belső feszültséget érzek, éjszaka hülyeségeket álmodok, úgy érzem csak felszínesen alszom.Nappal szédelgek, félek meddig bírom így. Úgy érzem nem találták még el a megfelelő terápiát.Sokszor sírok, néha halálfélelmem van. Olvastam a kognitiv viselkedésterápiáról amit próbálnak alkalmazni, ez segítene rajtam? Mit tanácsol? Hová Forduljak? Köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pálvölgyi Rita válasza alvászavar témában

Tisztelt Kérdező,

A kezelőorvosával kéne újra beszélni a helyzetet. Ha a jelenlegi gyógyszerelés nem válik be, lehet próbálkozni mással.a honlapomon talál egy írást az alvászavarokról, talán az is segít / http: //harmoniamuhely.hu/amikor-nem-megy-az-alvas-az-alvaszavarokrol/.

Üdvözlettel:

Dr. Pálvölgyi Rita

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. február 03., 19:36; Megválaszolva: 2015. február 03., 21:13
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Alvászavar
Tisztelt Webbeteg! 23 éves vagyok és rossz alvó. Éjjelente általában 2 alkalommal ébredek vizelési ingerre és megyek el a mosdóba, ezek után...
ALVÁS zavar, inszomnia FOLYTATÁS
kedves Dr nő. köszönöm az előző válaszát. valószinü elkerülte figyelmét,hogy bemásoltam a gyógyszereket (feltöltöttem kép...
ALVÁS zavar, inszomnia
Kedves Dr Nő! Évek óta tartó alvásproblémám van,pár évvel kezdődött (2012 ben vettem be először gyógyszert) Minimális...
Mi lehet velem? Mi a bajom?
Jó napot. Meg próbálom a lényeget le írni. Már régóta alvás problémáim vannak.. Amik az idő haladtával egyre rosszabbak. Minden este beszélek...
antipszichotikum
Tisztelt Dr nő! Az én problémám az az , hogy hosszú évek után letettem a benzodiazepint. Evés problémám alakult ki. A nyugtató helyett ettem....