Lehet hogy skizofrén?

Üdvözlöm! Az én páromnak érdekes viselkedései vannak körülbelül másfél éve.Semmije betegsége nincs amiről tudnék.De a viselkedése zavart.VAn amikor teljesen normális van amikor olyan mint egy kisgyerek értetlenül bámul.Utána agresszív dühöng örjöng a következő pillanatba meg olyanok a szemei mint aki tényleg nem normális. Most fogyott elég sokat.Néha nem tudja mit csinál, a következő pillanatban amikor rákérdezek letagadja de látszik rajta hogy el is hiszi amit mond. Mi lehet az oka? Soha nem volt beteg. Mostanában egyszer kétszer alacsony volt a cukra de nem hinném hogy az ilyen tüneteket produkálna.Várom válaszát hogy mit lehetne tenni mert néha már félek tőle.Köszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Varga Tamás válasza viselkedési zavar témában

Tisztelt Kérdező!

Ezen tünetek apaján a schizophrenia nem valószínű. Számos testi betegség is okozhat mentális tüneteket. Ha ezek tartósak testi kivizsgálás szükséges, belgyógyászati, neurológiai vizsgálat. Ezt követően jön szóba pszichiátriai vizsgálat.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. szeptember 04., 10:58; Megválaszolva: 2012. szeptember 06., 08:13
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
15 éves gyermek idegrohamjai
Jó napot doktornő! Az lenne a kérdésem,hogy tudja e mi a teendő ha egy 15 éves kamasz fiúnak akit miután 2-szer járta az első,3-szor a második...
Rexetin emelés
Kedves Doktornő! Szorongásra a pszichiáter 20mg Rexetint írt fel és szükség esetén Xanaxot 3x1-et. Az első két hétben 10 mg Rexetint javasolt...
Frontin elhagyása
Udvozlom! Kicsit osszetett a problemam, ezert megszamozom a kerdeseimet, ha nem gond. 1.aprilis vegen kezdtem szedni a frontin 0.5-t, eleinte reggel 0.25...
Rexetin álmosság
Tisztelt Doktornő! Azt szeretném megkérdezni, hogy 6. napja szedek Rexetin SSRI-ből 10 mg-ot reggel. Eléggé álmosít valamint ha éjszakára veszem...
Gyogyszer mellekhatas
Kedves Doktorno! kb. 1 honapja szedek cipralexet kerdesem lenne, hogy ez okozhat-e enyhe mellfeszulest, mint mellekhatast? koszonom valaszat