BPH és potenciazavar

Tisztelt Doktor úr! Kb. 10 éve küzdök kimutatott BPH-val. UH kimutatta 5 éve, hogy a prosztatában meszesedés jelei is láthatóak voltak. Tavaly ősz óta fellépett potenciazavar is. 2 hónapja szedek Asolfenát, mely szerény eredményt azért ad. Ezt megelőzően csak Prostamol unot. Éjjel nem kell 3x toalettre menni. Friss UH szerint 48 mm körülire növekedett a prosztata, nyomja a húgyhólyagalapot. SSRI szert kb. 20 éve szedek. Úgy érzem, hogy a maradék libido is elszállt a semmibe, erekció pedig szinte egyáltalán nincs, reggel sem. Gyógyszermellékhatásról van szó, vagy összetettebb a dolog? Mit lehet tenni jelen esetben? Köszönettel, Z.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Papos István válasza BPH és potenciazavar témában

Tisztelt Kérdező! Lehet, hogy összetettebb a dolog. Kérem, jelentkezzen urológiai vizsgálaton!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2021. június 17., 02:42; Megválaszolva: 2021. július 04., 19:21
Kérdések és válaszok: Potenciazavar
Merevedési zavar
T. Doktorúr/Doktornõ! Partneremmel egészen január vévgéig intenzīv nemi életet éltünk, akár napi több alkalommal is, merevedési problémáim...
Van-e ellen javallata a tribooster...
Tisztelt Doktor! Véleményét szeretném kérdezni az alábbi táplálék kiegészítő termékről. Biotech usa tribooster. Van-e Ön szerint ellen...
Erekciózavar
Kedves Doktornő/Doktorúr! Arra a problémámra szeretnék választ kapni, hogy Barátnőmmel folytatott szexuális együttlét során miért...
Merevedési zavar
Egy fél éve kb merevedési zavarral szenvedek. Voltam urulógusnál, semmi problémát nem talált. Aggódom, hogy mi lehet a probléma, mert már hosszú...
segédeszköz
Tisztelt Doktor úr! Partnerem 75 éves, sportos, de szívbeteg. Utóbbi időben merevedési problémája van, ami őt / és nem engem/ nagyon zavarja....