Hererák utáni szexétvágy

Tisztelt Dr..a páromnak 3 évvel ezelött hererákja volt amit meg is műtöttek a bal heréjét eltávolitották..a műtét sikeres volt azota semmi tüneti problémája nincs..az egyetlen probléma hogy a szexétvágya nagyon lecsökkent..azután érdeklödnék hogy milyen gyógyszert lehetne szedni erre a problémára vagy valamilyen kezelés kéne? valószinü hogy a kora is beleszámit ugyanis ő már 38 éves..várom mielöbbi válaszát..köszönettel..

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a nemi vágy témában

38 éves az fiatal ember meg kell nézni a testosteron/ férfihormon szintet, ha alacsony akkor pótolni lehet a helyi urológus tudja kezelni, vagy ha eljön megnézzük, kezeljük

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2011. november 22., 19:21; Megválaszolva: 2011. november 23., 20:02
Kérdések és válaszok: Potenciazavar
Merevedési zavar
T. Doktorúr/Doktornõ! Partneremmel egészen január vévgéig intenzīv nemi életet éltünk, akár napi több alkalommal is, merevedési problémáim...
Merevedési zavar
Egy fél éve kb merevedési zavarral szenvedek. Voltam urulógusnál, semmi problémát nem talált. Aggódom, hogy mi lehet a probléma, mert már hosszú...
segédeszköz
Tisztelt Doktor úr! Partnerem 75 éves, sportos, de szívbeteg. Utóbbi időben merevedési problémája van, ami őt / és nem engem/ nagyon zavarja....
Mervedési zavar
Kb.1 hónapja kezdődött ez nálam.. 24 éves férfi vagyok. A párommal kb. fél éve vagyunk együtt. Nagyon kevesett vagyunk együtt, munkánk miatt csak...
Potenciazavar 24 évesen
Tisztelt Doktornő / Úr! Korábban egyetlen alkalommal előfordult merevedési zavarom. Áprilisban lett új kapcsolatom, és már azzal indítottam, hogy...