• Premens

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor-Nő!!! Azért fordulok Önhöz,mert már kaptam kielégitő válasz,igy remélem most is így lesz:) Problémám a következő,Nagyon nehezen bírom a premens időszakot,32 éves egy gyermekes anyja vagyok,mindig nagyon erős volt a vérzésem ezért elkeztdem szedni vagy 2 éve fogamzásgátlót,hogy könnyebb legyen a vérzésem,jó is volt egy darabig majd fájt a gyogyitol a fejem milligest ,yadine,majd szünet,hurok az begyulladt rosszul rakták fel,most ujra yadine,de most történt vérvizsgálat nem,ugy mint előzőleg. 5 szem gyogyszer még van még,ilyenkor nagyon fáj a fejem ,duzzadt a mellem,aludni alig tudok,szedek premenset,magnézium,kálcium pezsgőtabletát,fájdalom csillapitónak meg cataflamot.Mikor nagyon fájt a fejem felhivtam az orvosomat,azt mondta agyérgörcsöm van,rendesen megilyedtem,az nem a stroc???Elnézést ha elég zavaros ahogy írok,de már annyira elegem van ebből,meddig tart ez a premens,míg nem fogok klimaxolni?? Esetleg közbe játszik,hogy szedek rexetint egy szemet,meg minimális rivotrilt??Mert már ezt is mondták nem jó a hormonok miatt??Mivel tudnám még megkönnyebbíteni ezt a nehéz időszakot???Előre is köszönöm válaszát,szép napot kívánok,Gabriella

        WEBBeteg szakértő válasza a fájdalmas menstruáció témában

        Kedves Gabi!

        Ha már korábban is voltak menses előtti panaszok, akkor nem kell más gyógyszerekre fogni. Sokszor megszűnik a szülést követően, de valóban ahányan vagyunk, annyi félék. Én ismét gyógyszerváltást javasolnék, hátha ez megoldja a problémát. Van a piacon egy új gyógyszert, aminek az öszrtogén összetevője természetes öszrtogén, hátha a szervezete jobban tolerálja, és nem lesznek panaszok mellette, ez a gyógyszer a Qlaira. Picit drágább, mint a Yadine, de szerintem ilyen heves panasz mellett megéri megpróbálni. Ami még fontos lenne, hogy ha valóban agyérgörcsre gondolt volna orvosa, akkor továbbküldte volna neurológushoz... Ne aggódjon, de ami valóban felmerül, hogy migrénje van, ezért egy fejfájás szakrendelésre jó lenne elmennie. Lehet, hogy orvosa is erre gondolt... Kérjen beutalót, és így több oldalról is "megtámadja" a fejfájást.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Piros Zsuzsanna
        általános orvos, fül-orr-gégész

        Dr. Piros Zsuzsanna
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-05-05 22:42:48; Megválaszolva: 2010. május 05., 22:42

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! Felmerült egy próbléma, ami lehet hogy csak számomra súlyos, de mindenképpen tanácsot szeretnék. Mirabella 75mikrogramm bevont tablettát szedek, már 4. hónapja, és eddig nem tapasztaltam ilyet : az első levél 3. heténél tartok,...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A problémám az lenne, hogy egy pár hónapja megváltozott a menstruációm. 10 hónapja hagytam abba a rezia fogamzasgatló szedését. Abbahagyás után jött a zsíros bőr, a hajhullás viszont a menstruációmat átlagosnak...
        Tisztelt Doktor Úr! Nyár végétől október végéig napi kétszer (reggel-este) kentem be az arcomat a pattanások eltűntetésére 100%-os teafaolajjal. Fürdés után csepegtettem 3-4 cseppet az ujjamra és evvel kentem be homlokom meg államon kívül...
        Tisztelt Doktor Úr! Október 27-én tüdőgyulladással kórházba kerültem, ahol vérhígítót kaptam 4 napig, fekvőbeteg voltam, légszomjam volt, pelenkát viseltem, mert nem bírtam lábraállni. Már itthon lábadozok. A gondom, hogy okt.31. óta...
        Tisztelt Doktor Úr Nemrèg egy kórhàz nőgyógyàszati ügyeletén a hüvelyi ultrahangra nem húztak vèdőgumit úgy vizsgàltak meg. Ez lehetsèges hogy egy ilyen vizsgàlat alkalmàval ne hasznàljanak vèdőgumit? Ha nem lehetsèges egy ilyen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Nyár végén kezdtem fogmzásgátló tablettát (dienelle nevezetű tablettát) szedni. Azóta letelt az első három hónap, elkezdődött a 4. Levél gyógyszer beszedése. A menstruációm először 24., majd 25. napra jött meg....
        Tiszteletem! Kb. 3 éve szedem a mistral fogamzásgátlót. Az utóbbi fél évben azt vettem észre hogy egy keményebb edzés után pecsételő vérzésem volt a menzeszem előtt de csak két napig tartott, majd amikor kellett rendesen megjött. Most...
        Tisztelt Doktor úr/ Doktornő, A következő a problémám: nagyon rendszertelen a menstruációm, lassan 2 hónapja nem jött meg. A ciklusom 40.napján kértem hormonvizsgálatot, melynek eredménye a következő: Tsh: 1,882 mIU/L (ref: 0,400-4,000) Lh:...
        Üdvözlöm! Férjemmel kisbabát szeretnénk. Nem volt soha semilyen betegségünk, fogamzásgátlót sem szedtem soha. 4 hónapja próbálkozunk. Ebben a hónapban az esetleges menstruáció elött 8 nappal kezdődött egyfajta barna vérzés, amit a...
        Tisztelt Doktor Úr! E-mailen kaptam meg az éves rákszűrésem eredményét a MEDSERV Kft-től, amin az szerepel, hogy konvencionális cytológia,kolposzkópos dg. normál, eszközös vétel endocerv. átm. zónából, kenet minősége megfelelő,kenet...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
        Tartson velünk az emeletre
        A Stannah lépcsőliftek alkalmasak mindenféle lépcső akadálymentesítésére. (x)
        A ginzeng és ginkgó hatása
        Javítja a memóriát és az agyi vérkeringést. Gyógyszer nem csak időseknek. (x)
      • Infografika és videó
      • Hirdetés