Menstruacio helyett barna folyás

Jó napot. Jelenleg 3.honapja szedem a fogamzasgatlot (symicia). És a havi vérzésem helyett csak leves barnas folyas jelentkezett. Általában este, de napkozben mar semmi. Vettem terhességi tesztet, negatív lett. Szeretnék érdeklődni, hogy mi állhat a háttérben? Szükséges már most felkeresnem a nőgyógyászt vagy várjam ki a következő havi vérzést? Előre is köszönöm a választ.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza a gyenge vérzés témában

Kedves Kérdező! Baj nincs, nem terhes, csak ez a fogamzásgátló szedés esetleges melléktünete, hogy kevesebb lehet a vérzés. Ha továbbra sem növekszik 2-3 ciklus után, ,és a méhnyálkahártya nem szokja meg a kisebb hormonadagot, akkor változtasson orvosával egy nagyobb tüszőhormon tartalmú tablettára.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. december 31., 09:32; Megválaszolva: 2021. január 01., 15:31
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Menstruáció kimaradás
Tisztelt Doktor Úr! Májusban szültem meg a harmadik babámat, természetesen, minden komplikacio nélkül. Szoptattam egészen novemberig. Karácsonyig...
Sebészeti traumát követően...
Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy lehetséges-e, illetve normális-e az, hogy egy múlthét szerdai napon történt lábat érintő trauma...
Nőgyógyászati rákszűrés...
Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyászati rákszűrés ambuláns adatlapján a diagnózisok alatt kettő kód és megnevezés szerepel. Az egyik U9990 Sine morbo...
Jaydess levétele
Tisztelt Doktor/Doktornő! 3 napja vették le a Jaydess nevű minispirált. A doktornő mondta, hogy egy kis vérzés előfordulhat. A kérdésem, hogy ez...
Ciszta vagy petefeszekrak?
Tisztelt Foorvos Ur! Edesanyam miatt irok onnrk. 73 eves, alapvetoen egeszseges, de a korral jaro gondokkal kuzdo no. Szeptemberben hasi ultrahnagon a...