normális így, vagy gond lehet?

Kedves Doktor Úr! 25 éves vagyok, és 18 éves korom óta szedek fogamzásgátlót. Korábban a cypromix mellett péntekenként jött meg, ami később átállt szombat délelőttre. Már egy jó ideje a symíciát szedem, emellett szintén szombaton jött meg, majd délutánra tolódott a mostani hónapban pedig vasárnap jött meg. ez a folyamat normális? A másik hogy eléggé stresszelek a munkaváltás miatt, illetve azért mert 2 hónapja volt egy hasmenéses rosszullétem ahol egyik este a gyógyszer után kb 2 órával rosszul lettem, a többi napon csak délelőtt (este veszem be a gyógyszert) . A 4.ilyen napon együtt voltunk a párommal és azóta teszteltem, ami negatív volt (medi-lab: nem tudom mennyire megbízható) . Most is fogok egyet csinálni, mert a menzeszem megjött vasárnap de eléggé kevés volt és mivel most szerdán úgy tűnik el is múlt kissé aggódom. Menjek el egy ultrahang vizsgálatra? Illetve ezek a gyógyszerek befolyásolják a hatását?: cartilamin (porcvédő-reuma ellenes gyógyszer) , aflamin, algopyrines dunszt kötés a kezemen. válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kiss György válasza normális igy, vagy gond lehet ? témában

Tisztelt Hölgyem!

A hormonális fogamzásgátlás egy kényszerüségnek fogható fel.

AÍ tablettákkal 2 petefészek hormont juttatunk be egyszerre, igy a petefészekben petesejt nem termelődik--tehát nincs mi megtermékenyüljön--, tehát a terhesség veszélye elhárult!

Ugyanakkor megváltozhat a menstrució mennyisége, minősége és időtartama, közti vérzések léphetnek fel stb..

A fontos az, hogy Ön mindent jól csinált és csinál!

A terhességi teszt biztonságot adhat és inkább kétszer csinálja meg feleslegesen--rosszat nem tesz vele. A medi-lab megbizható!

A felsorolt gyógyszerek nem befolyásolják a tabletta hatását, inkább az antibiotikumokkal kell vigyázni.

A következő nőgyógyászati vizsgálat alkalmával érdemes hüvelyi UH-t is végeztetnie! Üdvözlettel: dr.Kiss.

PS: Ne stresszeljen, az segit!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. július 01., 13:18; Megválaszolva: 2015. július 01., 14:33
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Fájó csomó mellben
Tisztelt Doktor Úr! Pár éve az Ön javaslatára kezdtem használni a Depo Proverát.Több mint 1 évig használtam,semmi problémát nem okozott.Kihagytam...
Fennáll ösztrogéndominancia?
Tisztelt Doktor Úr! Hormonstátuszom alapján meg lehet állapítani ösztrogéndominanciát? A 19. napon tudtam sajnos csak megcsináltatni. Ovulációm a...
Duzzadt gát
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tisztálkodás alkalmával vettem észre, hogy a gát tájéka megvan duzzadva. Bal oldalt talán picit jobban, a...
Szemérem viszketés
Üdvözlöm. 4 hónapja szültem császár metszéssel, szoptató kismama vagyok. Kb 2 hónapja viszketés érzek a szemérem ajkai on és a hüvely...
Méhnyakrák szűrés eredmény
Tisztelt Doktor Úr! Komplex méhnyak rákszűrésen vettem részt, a következő eredményt kaptam: citológia pozitív, melyben kóros hámelváltozások...