Visszatérő állandó hüvelyfájdalom és alhasi panasz

Tisztelt Doktor Úr! Agusztus óta vannak változó panaszaim.Először a hüvelyem felső vége fájt, a méhszájnál, annyira sugárzott a fájdalom, hogy aludni sem tudtam tőle. A nőgyógyászom, akinél kétszer szültem (7 és 3 éve) (2.szülés ikrek, császárral) , vizsgálat után, hüvelykenet nélkül azt mondta, hogy biztosan valami gyulladás. Antibiotikummal lassan múlt el a fájdalom. Utána voltak gombás hüvelyfertőzéseim, viszketések, illetve vizelettel összefüggő panaszok (pisilés után ismét menni kellett a vécére, égő érzés a húgycsőben vizeléskor, illetve utána) . Decemberben ismét fájt az alhasam sugárzóan, és ekkor újra felírt a nőgyógyászom egy másik antibiotikumot. Megint jobban lettem. Az urológiára irányított, ahol vizelettenyésztés után nem találtak semmit. Közben visszamentem ahhoz a belgyógyászhoz, aki 2010-2012 között candida ellen kezelt. Az ő javaslatára ismét diétán vagyok és gyógyszereket (nystatin, probiotikum) kapok, amitől a puffadás és a vizelettel összefüggő dolgok javultak. Az ő javaslatára kétszer is Betadine hüvelykúp kúrát tartottam. Ő szerinte nem magyarázza a panaszaimat a beleimben elszaporodott candida. Januárban ismét jött a sugárzó fájdalom az alhasban, ekkor a nőgyógyászom véleménybe is leírta, hogy panaszaimat nem nőgyógyászati okok magyarázzák. Elmentem hasi és kismedencei uh-ra is, ahol nem találtak okot. Ekkor a tüneteim 5 nap múlva maguktól elmúltak. Viszont a vizeléssel kapcsolatos égő érzés vizelés után vagy alatt újra kezdődött, közben a fülem is megfájdult, illetve arcüreggyulladásom is lett, amit csak 14 nap antibiotiumszedéssel tudtak kikezelni (ilyen betegségeim sosem voltak) . Az urológián Cikatridina hüvelykúpot ajánlottak. Menstruáció alatt sosem fáj, sem az alhasam, sem a húgyvezetékem. Szexuális együttlét után (nem akkor! ) , - ami most már egyre ritkább, mert mindig van panaszom -, megint megfájdul a hüvelyem. Ha fáj az alhasam, de mozgok, jövök-megyek, nem fáj annyira, mintha leülnék pihenni, vagy lefekszem aludni. Hova forduljak?

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza alhasi fájdalmak témában

Tisztelt Hölgyem!

Levelében nem emliti, hogy általános laboratóriumi vizsgálat történt-e?

A vér süllyedésből, a fehérvérsejt számból és a CRP- ből következtetni tudunk, hogy valóban fennáll-e gyulladdás?

Császármetszés és általában mütétek után kialakulhatnak kismedencei összenövések, melyek bizonytalan alhasi panaszokat okozhatnak, anélkül, hogy valami komolyabb betegség lenne.Persze, ha visszatérő panaszokról van szó, akkor végső soron a diagnosztikus laparoscopia /hastükrözés/ sem lenne "ördögtől való" eljárás.

Igaz, ez mütét, de ekkor korrekt választ lehetne adni arra, hogy a fájdalmat kismedencei folyamat a felelős- igen vagy nem!

Ez mütét, tehát csak végső soron javasolnám, inkább a fiziotherápiás eljárások rendszeres alkalmazása lenne a célravezető /ülőfürdők, UH /

Minden candida kura nagyon szimpatikus számomra, mert szénhidrát megvonással járnak és ez nagyon hasznos önmagában is.

Ugy látom, panaszai nagyon összetettek és valóban kivizsgálást igényelnek, de kérem, hogy nőgyógyászával beszélje előbb meg, hogy milyen irányban induljanak el! Üdvözlettel: dr.Kiss,

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2015. május 20., 17:22; Megválaszolva: 2015. május 21., 08:43
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...