Menstruációs gond, aggodalmak

Tisztelt doktor úr! Aggódom, mert nem jött meg a menstruációm annak ellenére sem, hogy kaptam injekciót amitől meg kellett volna, hogy jöjjön. Decemberben volt 2 altatásos műtétem (légmellem volt) ekkor a műtét után abbahagytam a tabletta szedését illetve a 7 nap után nem kezdtem el újra szedni (mistra) , ekkor nem jelentkezett a menstruáció 2 héttel ezelőtt kaptam azt az injekciót, de csak 2 napig tartó barna folyásom volt.2 hete az orvos csinált hüvelyi UH-t is.Néha vannak alhasi fájdalmaim, de nem vészes és fehér folyásom minden nap van.Sok stressz ért az utóbbi hónapokban. Vashiányom is van (sorbifer dulures-t szedek) .. az orvoshoz csak jövő hétre kaptam megint időpontot előtte még hematológushoz is kell mennem. Nagyon aggódok, hogy mi lehet a baj. Tudna valamit tanácsolni? Nem birok várni jövő hét szerdáig, hogy megtudjak valami ezzel kapcsolatba...

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza Vérzéshiány témában

Kedves Kérdező! Gondoljon bele, mennyire nem jelent információt, ha több ezer injekciós gyógyszerből megnevezés nélkül kapta valamelyiket. Azonos célú is több féle van. De a lényeg: tartós tablettaszedés után szünet hosszasabban megzavarhat spontán saját ciklust, főleg az Ön történéseivel, idegen hormonhatású injekcióval. Hagyja 3-4 hétig befolyás mentesen kialakulni a saját ciklusát, ha negatív volt az ultrahang, nem kell mást tenni egyenlőre. Be fog r3ndeződni természetes ritmusára. Bár nagyfokú vérszegénység és vashiány önmaga is ritkíthatja, gyengítheti a vérzést. Nyugi! Rendeződni fog!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 03., 21:43; Megválaszolva: 2015. március 04., 18:29
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Érdeklődés
Jó napot kívánok érdeklődni szeretnék nagyon be volt duzzadva a mellem és érzékeny is volt! Külföldön tartózkodtam és elmentem az orvoshoz!...
Mola terhesség
T. Orvos! Megszakadt terhesség ill.partiális mola gyanújával fognak műteni. 6+3 hetesen uterusban 5mm összeesett petezsák, alatt felritkult decidua...
Elakadó vizelet
Tisztelt Doktor úr! 76 éves vagyok,2 gyerekszülésen túl / mindkettő 4.5 kg volt / Elakadó vizeletprobléma miatt fordultam orvoshoz. Az urológus...
Új fogamzásgátló módszer...
Tisztelt Doktornő! Másodvéleményt szeretnék kérni Öntől. 19 éves korom óta használok valamilyen fogamzásgátlót, először a Lindynette-et...
Menstruácios zavarok
Tisztelt Doktor úr! 20 éves vagyok azt vettem észre 3-4honapja hogy 21 napos lett a ciklusom mi okozhatja? Februarban 18an jott meg Márciusban 15en most...