mit tegyek ha egyel több szem lindynette 20 fogamzásgátlot vettem be

Jó napot kivánok! Azzal a kérdésel fordulok önhöz hogy a fogamzásgátlóból egyel több szemet vettem ma be (marc.3.-dika) és hétfön kellene elfogynia (március.9.-dikén) de igy vasárnap fog el fogyni és jövöhét után kedden (március.17.-dikén) kellene el kezdenem de nem tudom most mit tegyek. vegyek e be a masik levélböl hétföre vagy ne inkább számolja hozzá a hétföt a 7 naphoz és szedjem rendesen keddtöl vagy hétfötöl számoljam a 7 napot és akor jövöhét után hétfön vegyem be az elsö szemet? (március.16) Nagyon szépen meg kérem hogy részletesen mielöbb irjon vissza hogy tudjam hogy mit tegyek. Köszönettel: klaudia

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kiss György válasza mit tegyek ha egyel több szem lindynette 20 fogamzásgátlót szedtem be ? témában

Tisztelt Hölgyem!

Szedje vasárnapig rendesen, ugyanabban az időpontban a tablettákat. majd 1 hét szünet- Utána következő vasárnap kezdje el a következő levél első tablettáját szedni.

A fogamzásgátlás lényege, hogy olyan hormonszintet hozzunk létre a vérben, mellyel a petefészek müködését fel tudjuk függeszteni. Igy nem lesz petesejt, nincs mi megtermékenyüljön, tehát a tabletta hatásos.

Az elmondottakból következik, hogy a folyamatos, azonos időben történő szedéssel, illetve ennek előirásával, ezt szeretnénk elérni,! Ha a két tabletta beszedése után magasabb lett a hormonszint, az nem baj, az lehetne a baj, ha alacsonyabb lenne! Ez fordulhat elő, ha valaki egyik nap reggel után, csak másik nap este veszi be a következő tablettát, tehát többmint 24 óra telik el a tabletták beszedése között. Erre kell vigyázni! Üdvözlettel: dr.Kiss.

PS: tehát a hiba miatt vasárnap fogy el most a gyógyszere, megtartja az 1 hét szünetet és a következő levelet következő vasárnap kezdi el szedni

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 03., 12:46; Megválaszolva: 2015. március 03., 15:09
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...