Ön szerint aggódjak?

Szép Jó estét Doktor úr! Olyan kérdéssel fordulnék önhöz, hogy barátnőmmel és velem 1 hete történt a dolog. Most olyan "hiba" történt mikor mellettem feküdt és csináltuk a végén mikor kihúztam (nem szoktam benne elmenni sose) a makkom alatt volt a gumi, a lába össze volt szorítva és most úgy fordultam el tőle, hogy nem fogtam az óvszer végét. (bevallom hiba volt, nem szoktam felelőtlen lenni) . Én arra gondoltam mivel a makkomon maradt és összeszorított lábbal volt, benne voltam és elfordultam oldalra. Szerintem nem érhettem hozzá gumi nélkül, eddig egyszer fordult ilyen elő mikor kihúztam, de akkor láttam ahogy csúszik le az óvszer, most viszont nem és egy kicsi "para" van bennem. (ha benne csúszott volna le gondolom benne is maradt volna mert elég szűk összeszorított lábbal) Ő ilyeneken nem szokott parázni, mert például a múlthónapban is 6 napot késett neki én már a falat kapartam Ő csak az 6. nap volt ideges és másnapra meg is jött neki rendesen. Más meg a megszakításos "védekezéssel" el van. (persze az nem védekezés) Ön szerint lehet gond? Max előváladék juthatott oda, igen tudom attól is lehet terhes. Még annyit, hogy én antibiotikum kúra után beszedtem egy gombásodást (viszketett nagyon a makkom meg piros volt se hólyag se pötty stb.) szombaton kezdődött és vasárnap voltunk együtt tudom hiba volt de azt hittem csak kidörzsölte a boxer) Nővérem egészségügyben dolgozik azt mondta, mivel enyhék a tünetek szerinte elég a Canesten (ha nem akkor holnap mentem volna bőrgyógyászhoz) , igaza is lett már 3 nap után (szerdán) pirosodás elmúlt néha viszketett már 2 napja néha-néha viszket (szerintem ennyiszer alapból viszketett csak most felfigyeltem rá) . Barátnőmnél semmi tünet nem jelentkezett a mai napig. A nemi betegséget azonnal el lehet kapni? Mert ha nem kapta el akkor tényleg valószínűtlennek tartom, hogy az előváladékom vagy a péniszem hozzáért volna. Beszéltünk már a tablettáról is, de Ő nem szeretné még...én nyugodtabb lennék, de nem fogom erőltetni! Válaszát Köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza terhességi félelem témában

Kedves Kérdező! Ami az együttlétet illeti a teherbeesés valószínűtlen. Ne foglalkozzanak ezzel. A korszerű, gondmentes, kulturált fogamzásgátlással annál inkább. Értesse meg partnerével, hogy szakmailag jelenleg ennél nincs jobb. Ma már tudjuk, hogy a szedőnek későbbi előnyei is származnak a szedésből.Viszont a fertőzés eddigi kezelése elégtelen és mindkettőjükben nincs helyrehozva! Tessék önnek néhány napig a Canesten krémmel kenni magát, a hölgy pedig még egyszer helyezzen fel egy három Canesten kúpos sorozatot. A következő együttlétekkor érdemes még a krémből keveset a hüvelybe nyomni és úgy együtt lenni. Tökéletes bekenődés mindkettőjüknek

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 01., 23:49; Megválaszolva: 2015. március 02., 07:05
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gombás fertözés
Kedves Dr.úr. A napokban derült ki nállam hogy covid fertözött vagyok ezzel egyidejüleg jelentkezett nállam hüvelyi viszketés,égés. Kaptam rá...
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...