kisajak plasztika

Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődnék, hogy milyen esetben támogatja az OEP a kisajak hipertrófia, azaz a megnagyobbodott kisajkak kisebbítését. Ti. ilyen problémával küzdök (orvos nem diagnosztizálta így a panaszt, én találtam, hogy így hívják, remélem nem tévedek) . A probléma leírása: az egyik kisajak kb. 1 cm mélyen kilóg a nagyajkak közül. A másik vmivel kisebb, az csak pár mm-rel hosszabb, mint a nagyajkak. Rendkívül zavaró tud lenni nadrágviselésnél. Elviselhetetlen fájdalmat, fertőzést nem okozott, sok kellemetlenséget viszont annál inkább. Elnézését kérem a részletekért, de tisztasági betét nélkül nem tudok nadrágot felvenni, mert különben kellemetlenül dörzsölődik. Tud-e nekem az OEP ilyen esetben segíteni? Ha igen, mi a menete a folyamatnak? Nőgyógyászt vagy plasztikai sebészt kell felkeresnem? Egy állami plasztikai sebésznél már jártam, aki azt állította, ilyen műtétben nem vállal részt az OEP. Vizsgálat nélkül elküldött. Nőgyógyásznál még soha életemben nem jártam, így az ő álláspontját nem ismerem. Internetes fórumokon azt olvastam, hogy bizonyos esetekben lehet róla szó arról, hogy OEP támogatással kivitelezik a műtétet. Remélem tud segíteni. Tud-e konkrét orvost ajánlani a fővárosban, esetleg (állami) klinikát/kórházat, ahol megértőek ilyen problémával kapcsolatban, és végeznek ilyen műtétet, nem szörnyülködik rajta, és utasítják el a beteget kapásból, és nem nézik hülyének. Várom (részletes) válaszát, melyet előre is hálásan köszönök: egy megoldást váró érdeklődő

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza Kisajak rendellenesség témában

Kedves Kérdező! A műtét nőgyógyászati, ritka feladat, és megérdemli a kérdés, hogy csúcs intézmény véleményezze és operálja, nyilván az OEP felé is legnagyobb tekintélyt képviselnék. Keresse fel a Baross utcai Nőgyógyászati Klinika ambulanciáját, ahol extra ügyek a leginkább fordulnak elő az országból. Bízza magát az ottani orvosok nagy gyakorlatára és véleményére.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. február 27., 18:06; Megválaszolva: 2015. február 27., 18:44
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gombás fertözés
Kedves Dr.úr. A napokban derült ki nállam hogy covid fertözött vagyok ezzel egyidejüleg jelentkezett nállam hüvelyi viszketés,égés. Kaptam rá...
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...