HPV vírusom van, rendszertelenül menstruálok

Tisztelt Doktor Úr. 20 éves vagyok egyszer voltam eddig nőgyógyásznál aki azt mondta minden rendben, egy labor vizsgálatot és rákszűrést csinált ahol kiderült hogy HPV vírusom van. (ez kb 1 éve volt) Nem nyugodtam meg mivel van hogy 3-4 hónapra is kimarad a menzeszem, szinte mindig fehér folyásom van, ritkán barna is. Olykor görcsöl a hasam nagyon erősen. Szinte mindig hízok-fogyok. (élek nemi életet)

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kiss György válasza nőgyógyász témában

Tisztelt Hölgyem!

Köszönöm megkeresését és tanácsom, hogy a nőgyógyászati vizsgálatot ne halassza el. Minden évben igénybe kell venni! Ha HPV ferőzés van, akkor fél évenként ajánlott és a HPV tipusát is meg kell határoztatni. A menstruációs zavarok miatt hüvelyi ultrahang végzése is javasolt és hormonvizsgálat is szóba jöhet.

a hizás-fogyás miatt. Tehát lesz dolga a nőgyógyásznak! Üdvözlettel: dr.Kiss.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. február 23., 13:50; Megválaszolva: 2015. február 23., 15:06
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...