7 napos gyógyszerszünet alatti védelem S. O. S

Tisztelt Dr.! Azzal a problémával fordulok Önökhöz, hogy pénteken bevettem a 21. mistral fogamzásgátló tablettámat, tehát most 7 gyógyszermentes nap van, a vérzésem még nem érkezett meg. Tegnap este (tehát 2 napra a 21.tabletta bevételét követően) együtt voltam a barátommal, s más módon nem védekeztünk, mert csak utána jutott eszünkbe, hogy most nem szedem a gyógyszert. A kérdés: Aggódnom kell, hogy teherbe eshettem? A fogamzásgátló tabletta ilyen időszakban is védelmet nyújt? Mit tegyek? Esemény utáni tablettát kellene bevennem? Várom mielőbbi válaszukat! Köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kiss György válasza 7 napos gyógyszerszünet alatti védelem S.O.S témában

Tisztelt Hölgyem!

Nem kell aggódnia, a gyógyszer hatása a 7 nap szünet alatt is érvényesül, tehát Ön a gyógyszer szedés szünetében is védett!

Ha jelentkezik vérzése, ha nem a következő csomagot pénteken kezdje el szedni.

Üdvözlettel: dr. Kiss

PS: a lényeg az, hogy a tablettákkal egy mesterséges hormonszintet hozunk létre a vérben és ez a hormonszint a szünet 7 napján sem engedi müködni a petefészkeket!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. február 23., 10:48; Megválaszolva: 2015. február 23., 14:47
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...