Fogamzásgátló problémák

Tisztelt doktor úr! Afelől szeretnék érdeklődni, hogy a Milligest mennyire számít jó fogamzásgátló gyógyszernek? Körülbelül 5 évvel ezelőtt szedtem, aztán abbahagytam. Tavaly lett egy stabil párkapcsolatom és azóta szedem. Az előző szedésnél nem tapasztaltam semmilyen problémát sem, azonban úgy érzem hogy a legtöbb nőgyógyászati problémám ettől a gyógyszertől van. (többször volt gombás fertőzés, díszkomfort érzés a fertőzés kikezelését követően is, hüvelyszárazság és libidócsökkenés, olyan tünetek tehát amelyek kihatnak a szexuális életemre is) A kérdésem valójában az, hogy ezek a tünetek fakadhatnak e a Milligest szedéséből? és ha váltanék akkor lehetséges lenne e, hogy megszűnnének e tünetek? Ha pedig nem a gyógyszer miatt van, akkor mi lehetne a megoldás? Előre is köszönöm szépen válaszát és segítségét!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza hüvelyváladék probléma témában

Kedves Kérdező! A Milligest ugyanolyan korszerű gyógyszer, melyhez hasonlóból mintegy 35 féle jelenleg nálunk kapható hormonális, korszerű fogamzásgátló van még. Ne változtasson, hanem a hüvely kórokozó mentességét és optimális védekező képességét teremtse meg, miután a jelenlévő kórokozót garantáltan kikezelte, vagy baktérium ellenes, vagy gombaellenes szerrel. De mivel bármely gyógyszer kiirtja a védő tejsav baktériumokat is, ezek kúra utáni azonnali visszahelyezése szükséges valamelyik hüvelyi probiotikummal, melyek recept nélkül kaphatók olvassa el a használati utasítást. Kér jó tanács: A partner mindig legyen egyidejűleg kezelve, másrészt ha végre rend van, a probiotikumot heti 1.2 x használja hónapokig hosszú távon.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. február 20., 09:53; Megválaszolva: 2015. február 20., 18:45
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...