Mióma és szójvit forte

Tisztelt Doktor Úr! Mióma mellett szedhető-e a változókor tüneteinek enyhítésére Szójavit forte készítmény? Főleg az ingadozó vérnyomás és roszz hangulat gyötör, amit már több oldalról kivizsgáltak, de sem pajzsmirigy sem szív probléma nem áll fent, az FSH hormon szintem viszont 105, ezért azt mondták ez okozza. Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza Menopauzális tünetek témában

Kedves Kérdező! Az FSH szint magassága valóban menopauzális kellemetlen tüneteket okozhat. Próbálja ki nyugodtan a Szójavitet, vagy bármely más homeopátiás szert. Ha hosszabb ideje nincs már menzesze, és a tünetek gyötrőek, vannak hormon hatású nem konkrét hormon gyógyszerek, mint a Livial, vagy a Lady-Bon. Ezek recept kötelesek. Hosszú távon kitűnő hatásúak, de kezdésükhöz több hónapos vérzéshiány szükséges.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. február 19., 08:28; Megválaszolva: 2015. február 19., 09:29
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...