HSG után vérzés

Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Két hete volt HSG vizsgálatom, utána néhány napig enyhén véreztem, de néha még most is jön belőlem egy kis barnás/pirosas nyálka, ez normális? Köszönettel: Júlia

Dr. Törő Bálint válasza HSG utáni vérzés témában

Tisztelt Kérdező! HSG vizsgálat után általában a nyakcsatornában a nyálkahártya megsérül és ezért onnan jöhet még hetekig vérezgetés, mely igazán a következő rendes menstruáció után szűnik meg. Üdvözlettel.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
A válasz 5 évnél régebben keletkezett, így egyes tanácsok napjainkra túlhaladottá válhattak.
Megválaszolva: 2013. január 02.

Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek

Barna ovulációs folyás antibiotikumtól
Tisztelt Doktor Úr! Kérdésem a hüvelyváladék problémájára/megváltozására irányul, az eddigi évek során (7év alatt) ilyen panaszt nem tapasztaltam. Utolsó...
Gardasil-9 hpv elleni oltás / teherbe...
Kedves Doktor úr! 23 éves nő vagyok. 2024. január 8-án kaptam meg a Gardasil-9 nevű hpv elleni védőoltás első adagját. A második adagot március 8-án, utolsó...
Multiplex myoma
Tisztelt Doktor Úr! 49 éves nő vagyok. Panaszmentesen, általam teljesen véletlenül tapintott kismedencei képlet miatt fordultam orvoshoz. Vérzészavarom,...
Hashimoto és Betadine
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Gombás-bakteriális fertőzésre, gyulladásra Betadine hüvelykúpot kaptam, de Hashimoto-m van, amire ugyan nem kell gyógyszert...
NA HPV pozitivitás
Kedves Doktor Úr! Szeretném a tanácsát kérni, hogy van e további teendőm, illetve kell e aggódnom egészségügyi szempontból, ha a 2 évvel ezelőtt végeztetett...
LSIL eredmény
Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyászati rákszűrésem eredménye kóros hámelváltozást mutatott, LSIL (enyhe). A rákszűréssel egyidejűleg kértem a HPV vizsgálatot,...