Viszkető, égető szeméremtest, folyás nélkül

Tisztelt Doktor Úr! Már harmadik napja érzek viszkető, égető érzést a szeméremajkaim között, beleértve a klitoriszt is és a hüvely bejáratát, de semmilyen folyást nem észlelek. Kipirosodást is észlelek és talán enyhe duzzadást is. Mivel külföldön vagyok, mindenféle előzetes orvosi kivizsgálás nélkül canesten kenőccsel kezdtem magam kezelni külsőleg, de 2 nap eltelte után sem tapasztaltam semmiféle enyhülést. Lehet hogy nem is bakteriális fertőzés okozta a gyulladást, hanem a nem megfelelő alsónemű (műszálas és kényelmetlen). Arra tippelek, hogy ez okozta az irritációt, mert kényelmetlenül éreztem magam benne közvetlenül a tünetek jelentkezése előtt. Sajnos csak decemberben megyek haza és nem tudom mitévő legyek. Hogyan kezeljem magam? Válaszát előre is köszönöm!

† Dr. Szalóczy Péter válasza nemi szervi viszketés témában

Kedves Kérdező! Leírt tünetei inkább mégis gombás fertőzötsége jellemzőek, de a gomba bent kelekezik a hüvely teljes felszínén, és kint a szeméremesten a legkellemetlenebb. Mindenképpen szerezzen hüvelykúpot, melyek közül olyan is van, ami nem csak a gombára hat. Nálunk CNS kúpnak nevezik. Kellene még egyetlen szájon át bevett kapszula, DIFLUCAN 150 mikgrammos, ez biztosan meg van ott is. Nem a fehérneműtől van a hiba, de az alakuló gyulladás rosszul tűrte a fehérneműt. Ha szabil pernere van, őt is be kellene kenni akár a Canesten krémmel. A kúpkúra után jó lenne helyreállítani a hüvely megbolygatott, tejsav baktériumokat kiirtott állapotát hüvelyi probiotikum kapszulákkal. Olvassa el a használati leírást.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 28., 19:24; Megválaszolva: 2012. október 31., 09:58
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Mennyi esélyem van?
Tisztelt Doktor Úr! Áprilisban pozitív lett a rákszűrésem: ASCUS -atypusos sejtek, nem neoplasztikus elváltozások, metaplasia. HPV minden...
Betadine hasmenéy
Jó napot! A kérdésem az lenne,hogy este felhelyeztem egy betadine kúpot,reggel óta hasmenésem van. Lehet e köze hozzá illetve napi szinten szedek 50mg...
1 szemmel több fogamzásgátló...
Tisztelt Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy a héten csütörtökön azaz 07.28.-án reggel bevettem a tablettát a szokott időben de...
Fájdalmas Tampon
Tisztelt Doktornő! Az lenne a problémám ,hogy pár hónapja kellemetlen fájdalmas a Tampon hordássa. 44 éves vagyok és mondhatni 20 éve használom,nem...
Deflagyn mellékhatás
Tisztelt Doktir Úr/Nő Pár éve tartó hasi panaszokkal jelenleg is vizsgálatokra várok. Erős hasfájás,állandó hasfeszülés és puffadás illetve...