mi lehet a baj? Borsó méretű csomó tapintható

Kedves Doktor Úr/ Doktornő! Az lenne a kérdésem, hogy egy hónapja kb. megjelent egy pici "csomó" a nagy/kis ajkamon. Kívülről nem volt látható, de ahogy megtapintottam éreztem és fájt, ha hozzáért valamihez. 1-2 nap után elmúlt, de most megint kijött, ezúttal az ajak másik oldalán és picit nagyobb (kb borsószem méretű) . Ugyanúgy van ahogy a múltkor. Nem emlékszem, hogy korábban lett volna hasonlóm. Augusztus óta van egy párkapcsolatom, rendszeres nemi életet élünk, úgy gondoltam leírom ezt is, lehet-e valami köze a dologhoz. Válaszát előre is köszönöm. szaszy

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza szeméremtesti panasz témában

Kedves Kérdező! Nagy valószínüséggel a mélyben lévő faggyúmirigyek pangó fggyútartalmát tapintja. Ha felette a bőr érintetlen, nincs jelentősége, ne piszkálja, ne nyomkodja, mert begyulladva gennyes lehet. Ha magától kisebbedett vagy elmúlt az első, akkor nincs egyenlőre tennivaló. A megkezdett kapcsolat nem vétkes ebben. Ha felette a bőr pirossá válna és begyulladna, meg kell mutatni nőgyógyásznak.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 08., 18:13; Megválaszolva: 2012. október 11., 13:14
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Női nemiszerv változás..
Kedves Doktor/Doktornő! 21 éves nő vagyok, eddig nem éltem szexuális életet. A minap -rutinvizsgálat gyanánt, csomókat "keresve"-átvizsgáltam...
Missed ab, szövettan
Tisztelt cím! 3 hete volt missed ab miatt egy műtétem, (első terhességem ,10 hetesen halt el a magzat) A szövettani eredmény megérkezett, ennek...
Fogamzásgátlás 50 év felett
Tisztelt Doktornő! 53 éves vagyok, eddig fogamzás gátló tablettát szedtem ami most országos hiánycikk lett. Eddig is gondolkoztam rajta, hogy jobb...
Okozhat még gondot?
Tisztelt Doktor Úr! 2018 nyarán, 2 db P3-as cytológia és pozitív HPV teszt (16 és 18) után konizációra került sor. Akkor az eredmény szerint az...
Vérzés menopausaban
Tisztelt Doktornő! 54 éves leszek egy hónap múlva, Erős vérzésre bő 3 évig Rigevidon tablettát szedtem. Fél évig már szinte semmi vérzésem nem...