derék és egész lábfájás minek a tünetei?

kb 2 hete, miután szedtem orgametrilt, utána nagyon fájnak a lábaim és a derekam, ez annak a mellékhatása vagy minek tudható be?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza hormontabletta és lábfájdalom témában

Az Orgametril lehetséges mellékhatásai

Az adagtól és az egyéni érzékenységtől függően az Orgametril az alábbi mellékhatásokat okozhatja:

hüvelyi vérzés vagy pecsételés (kis mennyiségű hüvelyi vérzés) a normális havi vérzések között (főleg az első két hónapban) ;

a nemi vágy csökkenése vagy fokozódása;

hányinger vagy egyéb gyomor-bélrendszeri zavar;

súlygyarapodás.

Alkalmanként előforduló egyéb mellékhatások:

(migrén) fejfájás;

szédülés;

idegesség;

depressziós hangulat;

fokozott izzadás;

pattanások;

fokozott szőrnövekedés a törzsön vagy az arcon;

barna, elmosódó foltok a fénynek kitett bőrfelületen (chloasma) ;

bőrkiütések, viszketés;

sárgaság (a szem vagy a bőr sárgás elszíneződése) ;

szabálytalan ciklusok vagy a ciklusok teljes leállása;

mellfájdalom;

folyadék visszatartás a szövetek között, általában a bokák vagy a lábfejek dagadása;

cukorbetegeknél: fokozott inzulin vagy antidiabetikum szükséglet;

időseknél: cukorbetegség tünetei (szokatlan szomjúság, gyakori vizelés;

Értesítse orvosát, ha hüvelyi vérzés jelentkezne, vagy bármelyik mellékhatás zavaró vagy elhúzódó lenne! Azt is fontos elmondania orvosának vagy gyógyszerészének, ha az Orgametril kezelés alatt bármilyen szokatlan vagy váratlan tünete jelentkezne.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. szeptember 28., 12:17; Megválaszolva: 2012. szeptember 29., 17:13
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Okozhat még gondot?
Tisztelt Doktor Úr! 2018 nyarán, 2 db P3-as cytológia és pozitív HPV teszt (16 és 18) után konizációra került sor. Akkor az eredmény szerint az...
Terhesség megszakítás után
Jónapot! Olyan dolog történt, hogy már a 2. Megszakításon estem át. Viszont a műtét után egyátalan nem olyan mint először volt. Ugye az elsőnél...
Elhuzodó Menses
Tisztelt Dr Úr! Nekem junius 21en volt egy méhpolip eltávolitásom. A mutet ota az első mensim 1hete jott meg. Nekem 4 nagyon max 5naposak a...
Menopauza?
Üdvözlöm Dr úr! A problémám idén kezdődött. Májusban 1nap volt mensi egy nap nem. 44 éves vagyok. A következőnél nagyon véreztem 2 hétig....
Menstruáció vérrög
Jó napot! Június 26.an menstruáció eltolása végett vettem egy doboz fogamzásgátlót, amit ezelőtt 2 évvel szedtem és a vérzés első napján...