műtét után

2 héttel ezelőtt eltávolították a méhemet hüvelyi úton. (méhszalag felvarrásnak indult, a főorvos az utolsó percben mégis az eltávolítás mellett döntött) Itthon teljes kíméletben van részem, mégis úgy érzem, valami nincs rendben. Ugyanis még mindig intenzív hüvelyi vérzésem van, mintha menstruálnék, holott már 4 éve nem menstruálok. A kórházi elbocsájtáskor sem meg nem vizsgáltak, sem nem tájékoztattak, hogy ez meddig normális állapot. Gyakorlatilag a nővér kiállította a papírom, és mehettem. Orvossal még csak nem is találkoztam. Próbáltam már hívni az osztályt, de ott a nővér annyit mondott, ő úgy gondolja nincsen semmi baj, majd elmúlik. Azért én aggódom. Szeretném tudni, ez valóban normális állapot-e, vagy valami rosszul sikerült? Köszönöm a választ.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza méheltávolítás témában

Annak eldöntése, hogy minden rendben van-e nőgyógyászati vizsgálattal lehetséges.

Az intenzív vérzés semmiképpen nem elfogadható.

Keressen fel szakrendelést, keresse az operáló orvost.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. július 09., 11:24; Megválaszolva: 2012. július 09., 22:05
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...